Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mn oude dreambox7000 boot niet meer door :( Heb al verschillende images geprobeerd maar overal hetzelfde resultaat. Bij Pli begint het mannetje te lopen en hangt dan vast, ook de display dimt dan een beetje en vast...

Ik heb alles, zelfs de HD losgemaakt maar resultaat is hetzelfde. Flashen, flash erase alles werkt normaal en allemaal al verschillende keren gedaan.

Iemand dit ook al voorgehad ? Alle tips zijn welkom

Geplaatst:

Ook al de laatste Dmm image erin gezet?Ik zou toch via Dreamup dit eens proberen.

Yep, juist geprobeerd. Erin gezet met dreamup. Wat ik nu ook merk is dat wanneer ik manueel een "flash erase" doe door de omhoog knop vast te houden dan blijft hij ook hangen.

De flash erase via dreamup werkt wel normaal

Geplaatst:

Dan zou ik niet via netwerk maar gewoon via dreamup serieel de image erop zetten vaak kunnen die oudere boxen niet goed overweg met netwerk.of je moet Flashwizzard 6.3 gebruiken.

Ik werk altijd serieel met de DM7000. Denk dat hij rijp is voor de vuilbak :(

Geplaatst: (aangepast)

Het lijkt erop ja.Ik heb voor mijn DM8000 ook een Dm 7000 gehad 6 jaar lang zonder problemen ik heb hem verkocht aan een kennis en die kijkt er nog steeds mee.Nog een tip heb je de voeding wel eens nagekeken, kloppen die waardes nog?mischien daar een paar elco's die rot zijn?

aangepast door Loui (K)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...