edje-ken Geplaatst: 10 februari 2012 Geplaatst: 10 februari 2012 leuk dat iedereen het heeft over de 2e schotel. niemand die het heeft over de mooi geplaatste lnb. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Eddy VL Geplaatst: 10 februari 2012 Geplaatst: 10 februari 2012 leuk dat iedereen het heeft over de 2e schotel. niemand die het heeft over de mooi geplaatste lnb. edje Maar daar is toch niks mis mee? Als je de schotel achterstevoor zet, en zet de LNB ook andersom, dan maakt dat het toch juist weer goed... Is gewoon een dubbele ontkenning... Misschien kan je juist zo meekijken met de buren? Eddy Vl
Alventali Geplaatst: 10 februari 2012 Geplaatst: 10 februari 2012 Volgens mij is dat gedaan om zo het signaal via reverse engineering te kunnen ontleden Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast catw Geplaatst: 10 februari 2012 Geplaatst: 10 februari 2012 Dit is gewoon voor de communicatie met de UFO's, heel gewoon volgens mij.
Gene 1225 Geplaatst: 10 februari 2012 Geplaatst: 10 februari 2012 Volgens mij heeft Koostronics een beoordelingsfout gemaakt , en mogelijk veel geld aan zijn neus zien voorbijgaan . Nooit gehoord van de kunstenaar Jean Tinguely zeker ? Voor het eerst sinds 1973 kan het Nederlandse publiek uitgebreid kennismaken met de fascinerende en dynamische kunstwerken van één van de iconen van de moderne kunst, Jean Tinguely (1925-1991). Bron en foto : http://golflengte.nl/2007/51.html In bijlage : een ander kunstwerk van deze man . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Busje komt zo Geplaatst: 10 februari 2012 Geplaatst: 10 februari 2012 Zit ik eerst een tijd naar die tweede schotel te kijken om te zien wat er niet klopt, voor ik die LNB zie. Maar ja, ik kijk ook al weer ruim een jaar naar Ziggo via de kabel dus...... .
R@oul Geplaatst: 12 februari 2012 Geplaatst: 12 februari 2012 Mijn vraag is waar de LNBF voor dient gezien de bevestiging / richting. Gr, Mede satters Laat de vogels fluiten en probeer het zelf ook.Lassen sie die Vögel zwitschern und versuchen sie es selbst auch.Let the birds whistle their song and try to do it yourself.
trust Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 Mijn vraag is waar de LNBF voor dient gezien de bevestiging / richting. Gr, Mede satters Schaduw satellieten Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
CDZakelijk Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 Was hier een canal digitaal monteur aan de gang geweest
blake7 Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 Die kans is groot dat dit een monteur van canalDigitaal is geweest. Ik zal laatst bij 1 van mijn bijzonder eigenwijze buren een monteur van dat bedrijf. Ja geloof het of niet hij kreeg eerst geen signaal en later wel maar alleen als hij de LNB onderste boven hing hahahahahahaha prutser. Tja en hij liep te prutsen met een piepertje wat nou professioneel. Ik kon dat niet aanzien al ga ik niet goed om met de buren, ben ik er maar mee gaan bemoeien samen met mijn Satlook. 5 minuten later was er beeld en de zogenaamde monteur met 10 jaar ervaring, droop af na de melding u moet solliciteren bij ons bedrijf u wordt direct aan genomen. Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.
koostronics Geplaatst: 14 februari 2012 Auteur Geplaatst: 14 februari 2012 Schaduw satellieten beste vriend klant wou zelf de installatie doen en monteerde gewoon de lnb verkeerd en belde ons op om te komen kijken wat er mis was daar hij !!! hahahaha geen signaal vond en geen beeld had !! koostronics
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen