Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

de servers van kpn zijn gehackt

de smtp servers zijn uitgeschakeld

E-mail, Webmail, Mijn KPN en Personal Homepages niet beschikbaar

status-oranje.gif

Begintijd: 2012-02-10 16:25

btn-arrow-right.gif Momenteel is het niet mogelijk om gebruik te maken van onze diensten e-mail, webmail, mijn KPN en de Personal Homepages. Onze excuses voor dit ongemak. Starttijd: 2012-02-10 16:25 Eindtijd: onbekend

Geplaatst:

Is de zelfde club

ja helaas is Planet overgenomen door KPN. Eerst zijn ze nog jaren doorgegaan onder eigen naam, en toen viel samen met Het Net het door voor Planet. Xs4all is ook van KPN, maar is in de statuten vastgelegd dat het bedrijf onafhankelijk moet blijven van de KPN.

Xs4all en Planet behoorden bij de eerste internetproviders van Nederland....De homepagina van Planet was destijds mijn startpagina. Deze was uitgebreid van nieuws en tips op allergebied. Mis het nog steeds. Sindsdien is min startpagina SVT.se geworden. Weg met die Nederlandse bagger.

Als het waar is dat de problemen bij KPN alleen veroorzaakt hadden kunnen worden doordat zij geen update hadden gedaan van software, is het voor mij einde oefening bij KPN. KPN komt dan samen met Ziggo (voorheen REMU en Casema) op de zwarte lijst te staan. Bij Canaal Digitaal had ik het ook graag gezegd, maar ik kan niet overstappen op een andere satellietprovider in het Koninkrijk der Nederlanden.

Ondertussen baal ik ervan dat ik geen e-mail kan ophalen en versturen.

Geplaatst:

weet iemand of het al weer werkt!

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Geplaatst:

Bij mij werkt alles op het gebied van mail niet meer. Klote KPN! Klote hackers! :mad:

Gelukkig doet internet het wel want anders..........

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Ik snap zoiezo niet dat er wachtwoorden opgeslagen worden. Men hoort allen de hash op te slaan en niet het wachtwoord zelf. Bedrijven die dat nu nog doen, zijn niet meer serieus te nemen.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...