Ga naar inhoud



Mumzel

Aanbevolen berichten

Beste sat4allers,

 

Wie heeft er een abbo genomen op het HBO pakket dat ziggo aanbiedt , wie heeft de trailers gezien etc.

Graag wil ik reacties horen of het gebodene werkelijk van goede kwaliteit is(technisch en inhoudelijk).

Zou het een alternatief kunnen zijn voor het dure en betuttelende CD!

 

Afgaande op de reclame van ziggo worden de series en films ook zonder reklame tussendoor uitgezonden,dan lijkt me 3 zenders in HD kwaliteit niet echt duur!

 

Graag jullie reacties

 

Mumzel

aangepast door Mumzel

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zit er op dit moment naar t ekijken, en het beeld is van goede kwaliteit, of de inhoud goed is is natuurlijk een kwestie van smaak, maar er zitten echt goeie series bij.

info ziggo.nl :

Waarom HBO?

  • drie kanalen in standaard- en HD-kwaliteit (dus van beide 3)
  • de nieuwste series, te zien in dezelfde week als in Amerika
  • de grootste films
  • met Nederlandse ondertiteling
  • zonder reclameonderbrekingen

VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200  DM500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beeld is prima met de 8000's maar inhoudelijk kan ik niet voor je oordelen.

 

Beste sat4allers,

 

Wie heeft er een abbo genomen op het HBO pakket dat ziggo aanbiedt , wie heeft de trailers gezien etc.

Graag wil ik reacties horen of het gebodene werkelijk van goede kwaliteit is(technisch en inhoudelijk).

Zou het een alternatief kunnen zijn voor het dure en betuttelende CD!

 

Afgaande op de reclame van ziggo worden de series en films ook zonder reklame tussendoor uitgezonden,dan lijkt me 3 zenders in HD kwaliteit niet echt duur!

 

Graag jullie reacties

 

Mumzel

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok bedankt,

 

Ik heb zojuist ook het pakkettje laten aan zetten, beeld is inderdaad goed en wat me het meest aanspreekt is dat er geen reclames midden in de programma's zitten !

Kijk hier ook via DM 8000 en op de slaapkamer via CI+ module.DM zapt veel sneller.

Wil ook gaan stoeien met HBOgo maar kan nog niet registreren i.v.m. overweldigend succes(aldus de website).

Wat de inhoud betreft gaan we dat de komende 2 maanden :grin: gratis volgen,kan CD er misschien wel uit ;) !

 

Grz Mumzel

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...