Jürgen Geplaatst: 11 februari 2012 Geplaatst: 11 februari 2012 (aangepast) Sinds kort heb ik een probleem met Google Chrome. Als ik Chrome opstart krijg ik een Pop-Up genaamd 'Chrome.exe - Geen schijf' en met de tekst "Er bevindt zich geen schijf in het station. Plaats een geschikt medium in station D:". Ik moet dan herhaaldelijk op 'Annuleren' drukken voordat Chrome opstart. Dit gebeurt nadat ik een willekeurige CD / DVD in de Drive D: had geplaatst en weer heb verwijderd. Als ik FireFox of IE opstart krijg ik die melding niet. Nu las ik op het Internet dat deze melding wel vaker voorkwam maar zonder een goede oplossing. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Edit: ik gebruik WIN7 11 februari 2012 aangepast door Jürgen MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
winwiz Geplaatst: 11 februari 2012 Geplaatst: 11 februari 2012 Stel je startpagina eens opnieuw in? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Jürgen Geplaatst: 11 februari 2012 Auteur Geplaatst: 11 februari 2012 Ik begrijp wat je zegt maar begrijp de daar achterliggende reden niet. Nadat ik nu een aantal malen achterelkaar Chrome heb opgestart en de daarop verschijnende Pop_Up heb moeten wegklikken is het probleem weer tijdelijk opgelost. Zodra ik nu weer een CD / DVD in de drive plaats en weer verwijder dan is het probleem weer terug dus wat zou de opnieuw ingestelde startpagina hieraan kunnen veranderen? MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
vGnp Geplaatst: 11 februari 2012 Geplaatst: 11 februari 2012 Dit lijkt de oplossing te zijn: --> KLIK <-- (helemaal onderaan de pagina, posting van exp150) vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Jürgen Geplaatst: 12 februari 2012 Auteur Geplaatst: 12 februari 2012 vGnp bedankt, dat is de oplossing want het probleem is hiermee verholpen. Vraag me alleen niet hoe iemand aan deze oplossing komt want je moet toch op een of andere wijze bedenken dat je de onderstaande procedure moet volgen. Het is alleen jammer dat men daarbij niet vermeld wat deze wijziging nu precies inhoudt. To fix the message , click on Start > Run. Type in as regedit and click on ok. You will get a popup window as Registry. Click on + sign at HKEY_LOCAL_MACHINE Click on + sign at SYSTEM. Click on + sign at CurrentControlSet Click on + sign at Control Click on Windows there. Can you see ErrorMode key on the right side panel ? 0X000000000(0) Double click on the ErrorMode and change the value data 2 and click on ok. Reboot/Restart and have fun MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
vGnp Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 vGnp bedankt, dat is de oplossing want het probleem is hiermee verholpen. Vraag me alleen niet hoe iemand aan deze oplossing komt want je moet toch op een of andere wijze bedenken dat je de onderstaande procedure moet volgen. Het is alleen jammer dat men daarbij niet vermeld wat deze wijziging nu precies inhoudt. Nou, het probleem is er nog steeds hoor. Je ziet alleen die melding niet meer: --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen