Ga naar inhoud

welke zenders op 2e kaart bij basis + FILM1 pakket? wat is STBP?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wegens de max 4 heb ik een 2e kaartje gekocht en zojuist aangemeld voor 1,50 per maand.

Ik wist dat film1 niet op de extra kaart zou komen.

Nu krijg ik de melding dat deze kaart het Set top box pakket krijgt.

In mijn onschuld dacht ik dat STBP iets zou zijn als standaard basispakket, maar als ik op STBP zoek lijkt dit een oud en uitgekleed pakket te zijn dat niet meer geleverd zou worden.

Ik had gewoon dezelfde basis zenders verwacht.

Wat krijg ik nou voor die 1,50 per maand?

Gtz. Martje B

Geplaatst: (aangepast)

STBP is set top box pakket, NED 1,2,3 RTL 4,5,7 (geen RLT 8 volgens mij) SBS6 veronica en net5, en wil je dit in HD zal je nog een extra HD pakket moeten nemen a 5 euro extra :mad::angry:

aangepast door Peter Konijn

VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200  DM500HD

Geplaatst:

STBP is set top box pakket, NED 1,2,3 RTL 4,5,7 (geen RLT 8 volgens mij) SBS6 veronica en net5, en wil je dit in HD zal je nog een extra HD pakket moeten nemen a 5 euro extra :mad::angry:

Wel eerlijk blijven: voor die 5 euro krijg je ook nog discovery, history, eurosport, travel, ngc, brava, mtv en de belgen in hd erbij

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Geplaatst:

Eerlijk?

En dan dat STBP pakket aanvullen met de gewone basiszenders zoals comedycentral, animal planet e.d?

Op zo'n manier heb je toch niks aan een 2e kaart!

Gtz. Martje B

Geplaatst:

Dit is heel tricky van CD.

Ik heb hier ook al over geklaagd bij CD.

Ik heb het Familie HD pakket en dacht dat ik op mijn tweede kaart het zelfde pakket zou krijgen voor 2,50.

Dit bleek dus ook niet zo te zijn! ik kreeg wel het familie pakket op de tweede kaart maar geen HD zenders!

Dan moet je dus idd ook nog eens 5,00 neer tellen, dus totaal 7,50 p/m extra.

Ik heb dus onmiddelijk geanuleerd terug naar STBP en ja daar heb je eigenlijk niks aan als je HD TV's hebt.

Dus zeul ik nu maar elke avond mijn primaire kaart (Familie HD) van de woonkamer naar de slaapkamer en 's morgens weer terug.

Dan heb ik tenminste het zelfde aanbod en kost me niets extra's.

Ik vind dat CD hier misleidende reclame maakt en hier vrij hoge kosten voor in rekening brengt, terwijl bij b.v. KPN je gratis het zelfde aanbod op je 2e, 3e enz onvanger krijgt.

grtjs, Ron

Geplaatst:

Wat mij verbaast is dat die STBP bij CD niet te vinden is. Via google vind ik dan op de CD site iets over uitgefaseerd pakket.

Dacht echt dat het standaard basis pakket zou zijn, dus zonder HD maar verder gelijk als basis.

Ik heb in ieder geval via de website - contact, de 2e kaart wijziging geannuleerd. Hoop maar dat dit voldoende is.

Misschien moet ik ook de hoofdkaart maar eens stopzetten; heb ik bij nieuw abbo weer een maandje alles vol?

Gtz. Martje B

Geplaatst:

het zijn gewoon oplichters , met misleidende advertenties , maffia praktijken zijn het , ze moeten eens hard , op hun vingers worden getikt ( en dan met een bijl ) :tired:

Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.

Geplaatst:

Staat nog wel op de site, alleen niet meer te verkrijgen..

http://www.canaldigi...box-pakket.aspx

http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/hd-std-stbp.aspx

De Nederlandse HD-kanalen waaronder Nederland 1, 2 en 3 HD zijn enkel te ontvangen met een geldige oranje Mediaguard-3 kaart. Een groot deel van onze STD- en STBP-klanten beschikken echter nog niet over een Mediaguard 3-kaart. 'STD' staat voor ons 'Standaard NL-pakket' en 'STBP' voor ons 'Set Top Box-pakket'. U kunt zich niet meer abonneren op deze pakketten: CanalDigitaal heeft ze uitgefaseerd en biedt ze derhalve niet meer aan nieuwe of bestaande klanten aan.

Nergens zeggen welke zenders het zijn, zeggen dat het uitgefaseerd is, maar wel weer uit de kast halen voor de 2e kaart?

Dat vind ik ook wel zielig.

Gtz. Martje B

• Moderator
Geplaatst:

Dat hele gedoe met de 2e en 3e kaart verdient inderdaad geen schoonheidsprijs.

Het wantrouwen bij CD richting klant zit diep geworteld.

Ze zijn erg bang, dat iemand de 2e en 3e kaart doorgeeft aan bijvoorbeeld zijn buurman of een kennis, en de kosten dan deelt.

Zeg maar een soort van abonnement sharen.

Na het invoeren van de beperkingen op de kaart werden er ineens veel nieuwe 2e en 3e kaarten aangemeld.

CD denkt dat die kaarten doorgegeven worden aan derden en heeft daarom besloten nieuwe kaarten terug te zetten naar een uitgekleed pakket.

Je kan alleen maar concluderen dat satelliet ontvangst alleen nog maar interessant is voor huishoudens met slechts een ontvanger.

Dit maakt het voor een goedwillende klant bijna onmogelijk tegen een concurrerend tarief z'n toestellen in huis van signaal te voorzien.

Zaken doen en je klanten wantrouwen belooft niet veel goeds voor de toekomst.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Nergens zeggen welke zenders het zijn

Op de door mij gegeven link staan gewoon de zenders die je met het STBP pakket kan ontvangen..

Als je nu een 2e kaart neemt is dit een kaart die MediaGuard 3 aankan.

En ze hebben niets "uit de kast gehaald" het STBP pakket staat al vanaf dag 1 op de 2e en 3e kaart als je op de hoofdkaart Basis had.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen