RonaldJan Geplaatst: 12 februari 2012 Geplaatst: 12 februari 2012 Ik kon het destijds ook niet vinden omdat het idd, zoals CD zegt, niet meer te krijgen is. Je kan het als nieuwe klant niet bestellen, maar als bestaande klant wordt het dus wel op een 2e, 3e enz. kaart geleverd voor € 1,50. Wil weten welke zenders er bij het STBP horen dan kan je dat nog wel vinden. Je moet op de site van CD, rechts bovenin op "Klanten" klikken, daarna het dropdown menu Zenders -> Oude Zenderpaketten -> Set Top Box pakket. Dus lekker ver verstopt waar je in eerste instantie niet gaat zoeken. Overigens zou het zo moeten zijn (staat op de CD-site als je er via bovenstaande zoekplaatje gevonden heb) dat RTL 8 HD wel te ontvangen zou moeten zijn, mar RTL 8 SD niet. Nou bij mij doen ze het allebei niet op het STBP pakket. Qua service en ondersteuning hebben ze van mij al een vette nul te pakken. Ik was laats door een van hun marketing medewerkers gebeld die mij extra diensten wilde verkopen, Internet plus bellen, ik ze even laten prate en toen verteld dat ik al Internet plu bellen van CD had! en hier ook een aantal problemen mee had. Ze zou dat wel doorgeven aan de techn. dienst. Twee dagen later kreeg ik een brief als dat ik mijn abonnement met 2 jaar had verlengd! Er was helemaal niet over een verlenging gesproken! Wat me dit allemaal aan moeite en boosheid heeft gekost wil je niet weten. Ik moest zelfs schriftelijk toestemming geven om het gesprek terug te luisteren! Uiteindelijk gaven ze hun fout toe met een simpel excuus, maar alle frustraties en telefoon kosten die ik gemaakt had daar werd niet over gerept. Je bent gewoon bang om ze te bellen, dat doe ik dan ook niet meer, alleen nog per e-mail via hun site. Duurt wel wat langer (meestal twee dagen). Ik ben dan ook helemaal klaar met ze. Aan het eind van mijn contract zal ik alleen nog maar het Familie HD pakket afnemen en de extra kaart en Internet plus bellen zeg ik op! grtjs, Ron
Hotzenwalder Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 Maar met het Toppakket krijg je dus niet de NL zenders in HD? 80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.
Hotzenwalder Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 [edit] Al gevonden dat Top HD ook alles in HD bevat. Wil ik ook ED Live dan wordt het dus 60 euro's in de maand (eerste 9 maanden 50 euro). Da's een zware bevalling zeg. 80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.
ehvwheelboy Geplaatst: 15 februari 2012 Geplaatst: 15 februari 2012 ik heb dus hetzelfde gehad .Dacht oh ga er geen moeite meer voor doen om de zaak door te verbinden binnen .Denk schaf wel een 2e kaart aan dan geen gezijk met beelduitval en iedereen kan hier naar zijn zin kijken en dat voor 2,50 extra .schaf een 2e kaart aan a 39 euro ga toen naar de site van canal digitaal meld hem aan en wat zie ik .kriijg ik alleen kaal entertainment pakket of ik toch maar even 5euro extra meer maand meer wil neerleggen . Dan die onzinnige administaratie kosten .Ze mogen blij zijn dat je er lid van wordt .Ik ga als mn jaar erop zit over naar ipion tv hier in eindhoven 85 kanalen voor 16 euro .nu ben ik er voor hand vol 37,45 pm kwijt .
Mister HaCk Geplaatst: 15 februari 2012 Geplaatst: 15 februari 2012 En er is nog een slechte mededeling namelijk mensen die na 1 januari een tweede of derde kaart gekocht hebben en op de hoofdkaart het entertainmentHD of TopHD hebben krijgen vanaf nu het familie pakket op de extra kaart en niet meer het entertainment pakket.
martjeB Geplaatst: 21 februari 2012 Auteur Geplaatst: 21 februari 2012 Pakket is nu geannuleerd. De contractstermijn van mijn hoofdkaart is nu opeens een nieuw jaar ipv per maand opzegbaar. Gtz. Martje B
GodZZila Geplaatst: 21 februari 2012 Geplaatst: 21 februari 2012 Pakket is nu geannuleerd. De contractstermijn van mijn hoofdkaart is nu opeens een nieuw jaar ipv per maand opzegbaar. Heb je rechtsbijstand? Anders zou ik als ik jouw was eens contact op nemen met hun. En de hele situatie uitleggen. En dan meteen je rechtsbijstand ook laten eissen dat je geld terug krijgt van je extra aangeschafte kaart.
martjeB Geplaatst: 21 februari 2012 Auteur Geplaatst: 21 februari 2012 Ik twijfel nog over upgrade naar family pakket, dan heeft de 2e kaart ook family. Als echter die max 2 sids op de 2e kaart komt, is alles opzeggen waarschijnlijkheid de beste oplossing. Gtz. Martje B
CyberSpy Geplaatst: 26 februari 2012 Geplaatst: 26 februari 2012 Baal er behoorlijk van, net geïnvesteerd in een DB in de keuken en slaapkamer, werkt het in huis share niet meer. Nu gaat het ook niet om een 2de kaart te bestellen zodat ik ook Eredivisie live boven kan kijken zonder daar vol de hoofdprijs te betalen. Blij dat we binnenkort glasvezel gaan krijgen, begin een beetje de buik vol te krijgen van canaal digital. Men moet meer providers vrijgeven op de satelliet welk gelijke pakketten mogen aanbieden. CyberSpy .... :-0 Dreambox DM8000 HD PVR - 1Tb HDD My Hummie 5K4 was the Best !! Keep on Dreaming ......... :-)
martjeB Geplaatst: 14 maart 2012 Auteur Geplaatst: 14 maart 2012 Kijk ik vandaag even op CD naar mijn faktuur: blijkt dat ze toch geld in rekening gaan brengen voor de extra kaart voor maart. 3,95 + 1,50 Direct maar een digitale melding gedaan dat ze de boel terug moeten draaien............ Kunnen ze ook meteen de opzegtermijn aanpassen. Gtz. Martje B
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen