Toine Geplaatst: 12 februari 2012 Geplaatst: 12 februari 2012 (aangepast) Hoi, Al enige tijd kan ik een aantal zenders niet ontvangen op mijn dm800 (eerste editie). De melding is dan "afstemmen mislukt". Ik dacht dat dit aan mijn LNB zou liggen en er verder niets mee gedaan. Maar nu blijkt het bij een kennis van me precies hetzelfde te zijn met de dm800. Het gaat bijvoorbeeld om de sport1 & film1 kanalen. Is hier een bekend probleem mee? thanx 12 februari 2012 aangepast door Toine
Hotzenwalder Geplaatst: 12 februari 2012 Geplaatst: 12 februari 2012 Wanneer is de settingslijst voor het laatste bijgewerkt? Zet er eens een recente in. 80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.
Toine Geplaatst: 12 februari 2012 Auteur Geplaatst: 12 februari 2012 thanx, maar dat doe ik altijd continue. De zenderlijst van 3-2-2012 zit erin. btw, nog vergeten: mijn dm8000 doet het wel gewoon. grtz.
Loui (K) Geplaatst: 12 februari 2012 Geplaatst: 12 februari 2012 Gewoon even op de zender die het niet doet gaan staan,en dan Fastscan (HD lijst NEE de rest op ja) doen dan werken ze weer.
Toine Geplaatst: 12 februari 2012 Auteur Geplaatst: 12 februari 2012 hi loui, De fastscan heb ik volgens mij niet in Plus? Ook HD lijst "nee" zegt me niets. Ik heb echter maar even een nieuwe scan gedaan, en nu werkt het. Ook als ik weer een nieuwe kanalenlijst inlaad. Je hebt me dus wel op het goede spoor gezet. thanx
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen