Dreeke Geplaatst: 12 februari 2012 Geplaatst: 12 februari 2012 Op de slaapkamer heb ik een oude IPbox 200S staan en die werkt al jaren prima. Nu is onlangs de software vastgelopen en lijkt de enige optie om deze box opnieuw te flashen. Dat heb ik met zo'n RS232 kabel gedaan en het laatste image van ABcom erop gezet, maar nu kan ik geen kaartje meer lezen omdat de CCcam ontbreekt. Heb ik een verkeerd image gebruikt? Ik kan onder de diverse plugins geen CCcam vinden. Kan iemand mij op weg helpen met CCcam of een completer image, zodat de IPbox weer werkt? Groet, André
Dreeke Geplaatst: 12 februari 2012 Auteur Geplaatst: 12 februari 2012 Nou, zelf al gevonden, goed he? haha... Er is een powerpc.ipk die je moet uitpakken op de IPbox. Schakel daarna de secure download uit en je hebt keuze uit veel settings en plugins onder de blauwe knop! Bedankt voor het lezen en meedenken! Groet, André
wellcity Geplaatst: 15 maart 2012 Geplaatst: 15 maart 2012 ik heb hier nu ook de laatste image van ABcom op gezet echter kan ik nergens een goed werkende powerpc.ipk vinden. Kun je me hiermee helpen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen