Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast opnieuwterug
Geplaatst: (aangepast)

rsa en keybox code is niet zo moeiluk aan te komen .

gewoon naar de m m in duitsland is no probleem

kost 50 euro

aangepast door opnieuwterug

Geplaatst:

Past die kaart ook in een Smargo die weer aan een OScam server hangt?

In CCcam-v2.3.0 werkt de HD+ Kaart perfect en heb je geen boxkey en rsa key nodig, heb horen vertellen bij Oscam heb je die wel nodig.

En de Zwarte HD+ Kaart kan je gewoon Activeren met Scam3.6.0 en ook mocht hij op Zwart gaan Updaten met Scam.

En dan een tip bk en rsa zijn te vinden als je maar een beetje google gebruikt.

Geplaatst:

In CCcam-v2.3.0 werkt de HD+ Kaart perfect en heb je geen boxkey en rsa key nodig, heb horen vertellen bij Oscam heb je die wel nodig.

En de Zwarte HD+ Kaart kan je gewoon Activeren met Scam3.6.0 en ook mocht hij op Zwart gaan Updaten met Scam.

En dan een tip bk en rsa zijn te vinden als je maar een beetje google gebruikt.

En als laatste als je beschikt over een Sky pakket met een NDS V13 kaart dan werken de HD+ kanalen ook.

Gr.Kimadi

En de kaart + module kost 65,90 in duitsland.

VU-DUO+ - DM800SE

Geplaatst:

Nee het is en CI+. Daar had LaZyGolfer het over. anders kon ik hem wel gebruiken.

ok, bedankt, ik had begrepen dat het een gewone CI was. Aan een ci+ module heb ik ook niets...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Geringe verschil? ik weet het niet maar ik kijk toch wel liever naar HD zenders moet ik eerlijk bekennen.

Maar je hebt wel gelijk commercieel gezien moet ik zeggen :wink:

Met Vriendelijke Groet,

John

Waar om zo'n dure module aanschaffen ,voor dat geringe verschil in beeld,de duitse com.zijn al zo goed,en dat voor 15 zenders met CI+

Geringe verschil? ik weet het niet maar ik kijk toch wel liever naar HD zenders moet ik eerlijk bekennen.

Maar je hebt wel gelijk commercieel gezien moet ik zeggen :wink:

50€ /jaar HD+ !!

in SD (FTA) = 0€ !!

k kijk sowieso 98% geeen astra 19,2°E/23,5°E !!

huh snap ik even niet moet je voor de duitse comkomercieele zenders nu ook al een kaart hebben zoja vanaf wanneer dan.

enkel in HD+ = 50€/jaar

Kaaart = 55€

CI-module + kaart HD+ = 99€

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:

De duitse privaatzenders zijn inderdaat van goede beeldkwaliteit... daarom dat ik ook geen geld wil investeren... afhankelijk van wat zo een gebruikte kaart/module zou kosten is het te overwegen... 100 euro voor ci en kaart vind ik inderdaad te veel voor het verschil. Voor HD geef ik overigens niets extra's uit, dat is het niet waard vind ik. Ik ben blij met de duitse en zweedse publieke omroep in HD die niets extra's kosten... de rest is wel goed zo.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Geplaatst:

Even wachten met investeren,

Vanaf30 april komen er 10 ongecodeerde Duitse HD zenders bij. Door de stop van analoog is er ruimte hier voor. Het betreft de kanalen 3sat, Phoenix en Kika, de 'dritten' WDR, NDR, SWR en BR en de ZDF-Themakanalen ZDFneo, ZDFkultur en ZDFinfo.

Vu+ duo met combi van 4xlnb twin vast en toch draaibaar met 1 schotel

Dreamb 800SE met T55 4x lnb

hier wordt wel veel door mekaar gegooid en aangehaald wat niks met HD+ van doen heeft.

1)

HD+ staat voor het High Definition plus gecodeerde Zenders van enkele Duitstalige commercielen http://de.wikipedia.org/wiki/HD%2B

enkel in duits, nederlandse vertaling is er niet want het geldt ook enkel voor Duits woonachtige abonnenten.

Een betaalde TV-dienst dus "nog steeds nationaal getint".

2)

Dat HD+ heeft op zich niet veel met overige Duitse HD zenders van doen, de "öffentlich rechtlichen Sender", dus Publieke zenders, gaan ook allemaal binnen kort over op HD uitzendingen maar DIE publieke zenders kun je nog steeds kostenloos FTA ontvangen.

Dat staat dus los van het HD+ embleem en abo.

3)

CI+ is wat heel anders, genoeg over geschreven, ook hier op sat4all.

dus als afkorting moet je niet HD en HD+ tegen elkaar uitwisselen en de bergippen door mekaar husselen.

a)

wegens de toename van de Sky Germany abonnementen, waar inderdaad een koppeling bestaat tussen SKY kijken en HD+ kijken is HD+ zienderogen gestegen op de ranglijst (een truuk dus) gezien de kijkcijfers.

b )

HD+ is eigenlijk bedoeld om straks beperkende maatregelen te gaan implementeren en bijvoorbeeld reclame onderdrukken waar die zenders eigenlijk van leven zal niet meer mogelijk zijn

c)

alsmede kunnen opnames van een dergelijke uitzending volgens die beperkende maatregelen maar eenmalig worden bekeken (nogmaals vanaf het moment dat men alle opties van HD+ implementeerd)

d)

bovendien zijn het abonnementkaarten die enkel via een HD+ receiver kunnen worden uitgelezen OF die receivers met optie voor een te installeren softcam (linux/enigma2 receivers)

je kijkt naar mijn mening naar identieke films en nagenoeg nietszeggende quizshows als op de nederlandse comercielen echter in de duitse taal

dus of je daarvoor ook nog eens 50 euro moet betalen (excl. apparatuur) is je eigen wensdroom.

een abonnement kun je eigenlijk niet in nederland of belgie nemen > dus daar behoeft europa nog wat aanpassingen in wetgeving en instructies.

ciao

aangepast door Tonskidutch

True North

Rebekka Bakken

Gast opnieuwterug
Geplaatst:

Tonskindutch je kan in nederland gewoon een jaar abonnement nemen op de duitse HD+ zenders.

Geplaatst:

Tonskidutch je kan in nederland gewoon een jaar abonnement nemen op de duitse HD+ zenders.

de originele vraag van de topicstarter was HOE

via een stroman of met opgave van je nederlands adres?

ciao

True North

Rebekka Bakken

Geplaatst:

HD+ is geen probleem om in Nederland te hebben... je gaat naar Duitsland en koopt een kaart, die is prepaid. Verlengen weet ik niet of het kan... maar als je wil koop je gewoon een nieuwe prepaid kaart als de 'oude' afgelopen is.

Heb je geen HD+ receiver koop je een ci+ modul die is makkelijk verkrijgbaar... er bestaat ook een CI modul wat in bepaalde receivers kan... deze is echter wat moeilijker verkrijgbaar. Ik las ook dat de diablo cam zou werken, alleen heeft technisat wat probleempjes met diablo. Dus jammer (voor mij).

Op de eerdere post of je moet gaan betalen voor de commerciele duitse zenders in HD... ik weet het niet . Ik zou zeggen Nee... ik weet niet wat het verschil in beeld is. Mijn ervaring met de publieke zenders Das Erste en ZDF is dat het beeld wel heel mooi is, maar als ik er extra voor zou moeten betalen zou ik feestelijk bedanken. Zó spectaculair is het verschil niet.

In diezelfde posting werden de NL commercielen aangehaald... die heb je dus niet nodig omdat je de duitse zenders gratis kan zien... ook in SD dus, want de NL commercielen in HD kosten nóg meer geld dan wat je voor de SD zenders moet betalen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen