Gerard 76 Geplaatst: 12 februari 2012 Geplaatst: 12 februari 2012 Sinds een paar dagen kan ik niet meer via m'n nieuwsserver downloaden. Snelheid klapt na aanzetten direkt terug van 2100 naar 145 kbps. Aan de Telfort lijkt het niet te liggen want adhv een aantal verschillende tests is de snelheid daarvan wel OK. Net zoals het normaal is. Alleen het binnenhalen van data werkt dus niet. De modem (zyxel P-2602HW-D1A) heb ik gereset maar dat haalt ook niks uit. Op de site van Eweka zijn ook geen storingen bekend. iemand een idee?
NINjak Geplaatst: 12 februari 2012 Geplaatst: 12 februari 2012 Al eens met SSL proberen te downloaden? Een vriend had ooit een soortgelijk probleem. Hij kwam niet aan de snelheden die ik wel haalde en hij had een snellere of soortgelijke internet verbinding. Ik had op de een of andere manier het idee dat ie geknepen werd want het klopte gewoon niet. Hij heeft dus op mijn aanraden SSL gebruikt en gelijk was zijn snelheid terug. Het was geen eweka en/of telfort maar misschien wordt er ook wat geknepen en proberen kan geen kwaad
kimadi Geplaatst: 12 februari 2012 Geplaatst: 12 februari 2012 Zelfde probleem hier ik gebruik Telfort Max..alle tests geven inderdaad het max haalbare. Downloaden via Hitnews geeft max 20 Mbit terwijl het normaal ruim 50Mbit is. Heb tijdelijk een andere newsserver geprobeerd zelfde probleem. Ook via SSL gaf geen oplossing.. Gr.Kimadi VU-DUO+ - DM800SE
BokkieBok Geplaatst: 12 februari 2012 Geplaatst: 12 februari 2012 (aangepast) Pak eens een (gratis) test account bij een andere nieuwsserver. Als het daarmee wel lukt, zal de oorzaak bij Eweka liggen. 12 februari 2012 aangepast door BokkieBok HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470; Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service
kimadi Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 Pak eens een (gratis) test account bij een andere nieuwsserver. Als het daarmee wel lukt, zal de oorzaak bij Eweka liggen. Zoals ik hierboven al beschreef....Heb tijdelijk een andere nieuwsserver geprobeerd.... Inmiddels draait het sinds vanochtend weer op volle toeren.... Gr.Kimadi VU-DUO+ - DM800SE
BokkieBok Geplaatst: 14 februari 2012 Geplaatst: 14 februari 2012 Mijn opmerking was eigenlijk voor de topicstarter bedoeld... HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470; Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service
Loui (K) Geplaatst: 15 februari 2012 Geplaatst: 15 februari 2012 Sinds een paar dagen kan ik niet meer via m'n nieuwsserver downloaden. Snelheid klapt na aanzetten direkt terug van 2100 naar 145 kbps. Aan de Telfort lijkt het niet te liggen want adhv een aantal verschillende tests is de snelheid daarvan wel OK. Net zoals het normaal is. Alleen het binnenhalen van data werkt dus niet. De modem (zyxel P-2602HW-D1A) heb ik gereset maar dat haalt ook niks uit. Op de site van Eweka zijn ook geen storingen bekend. iemand een idee? Met dit gelijksoortig probleem maar dan van Online zit ik hier ook mee,van alles geprobeerd maar niks helpt. En Online weet nergens van zij zeggen dat er niks aan de hand is.De modem is een HG655d van Huawei.
BIG M Geplaatst: 15 februari 2012 Geplaatst: 15 februari 2012 hier ook bij mij met eweka internet abbonement via telenet. haal nu rond 120 kbps pffffffff er is toch iets aan de hand met eweka volgens mij "i think, therefore i am"draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android4X TELENET hd-digicorders 500GBenog meer om op te noemen
aardbeì Geplaatst: 24 februari 2012 Geplaatst: 24 februari 2012 (aangepast) Sinds een paar dagen kan ik niet meer via m'n nieuwsserver downloaden. Snelheid klapt na aanzetten direkt terug van 2100 naar 145 kbps. Aan de Telfort lijkt het niet te liggen want adhv een aantal verschillende tests is de snelheid daarvan wel OK. Net zoals het normaal is. Alleen het binnenhalen van data werkt dus niet. De modem (zyxel P-2602HW-D1A) heb ik gereset maar dat haalt ook niks uit. Op de site van Eweka zijn ook geen storingen bekend. iemand een idee? Ik heb gedoe gehad met het switchje wat in het modem zit (zit ook bij telfort en eweka) Test voor de gein eens filetransfer over 2 poorten van het switchje heen, is dat mis dan zijn er 2 elco's defect edit ff gezocht voor je: http://forum.telfort.nl/topic9878.html#p202637 mvrgr 24 februari 2012 aangepast door aardbeì 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen