Ga naar inhoud


1 april stopt met Cosumenten24 en Geschiedenis24


meijelsat

Aanbevolen berichten

Ik heb een bericht van site gelezen over 1 april 2012 stopt 2 NPO zenders (Cosumenten 24 en Geschiedenis24).

 

Lees Meer............

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dus weer twee zenders minder, hoop dat CDS er dan wel twee nieuwe voor in de plaats zet ( Nostalgie 24uur zou mooi zijn voor mijn vrouw :D )

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de site van Consumenten24 staat een aankondiging wat men deze zomer wil gaan doen, dus dan bestaan ze nog deze zomer!

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals het er nu voor staat is het elke dag 1 april bij die firma (carnaval zou leuker zijn) maar het vertrouwen als consumenten is dus ook 1 april wat begrijpelijk is (dus onder nul).

 

Straks houden we allemaal alleen Nederlandse zenders over die door de dikke subsidies (luister en kijk gelden) betaald zijn en mogen we voor elke andere zender betalen, en 2de of 3de kaartje tegen jackpot prijs met de "openbare" zenders er op.

 

De voorbeelden hebben we allemaal langs zien komen wat tot op heden een resultante geeft dat die firma gewoon niet meer te vertrouwen is in wat ze naar hun betalende klanten over brengen.

 

De vraag is wat blijft er dan als verkoper over. Weinig dus op deze wijze, wie wil er straks nog klant zijn.

 

Als je leest wat er op de site van consumenten tv staat stoppen deze dus nog niet.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meen een tijd terug gelezen te hebben dat ze wel via internet blijven uitzenden. Maar ik kan het mis hebben.

 

Natuurlijk kan ik het ook verkeerd ingeschat hebben maar ja het is niet anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Van de bovengenoemde site.

De Publieke Omroep (NPO) gaat vanaf april 2012 vier themakanalen opheffen. De tv-zenders Consumenten24 en Geschiedenis24 stoppen per 1 april 2012 met haar uitzendingen. Spirit24 en Sterren.nl worden per 1 september 2012 niet meer aangeboden. Programma's van deze zenders zijn dan nog wel via internet te bekijken.

 

Catw, Waar lees jij dat ze niet stoppen?

 

Wanneer de NPO het programma niet meer voor uitzending aan Canaal Digitaal aanbied, kan je de laatstgenoemde firma daar toch niet verantwoordelijk voor houden?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer de NPO het programma niet meer voor uitzending aan Canaal Digitaal aanbied, kan je de laatstgenoemde firma daar toch niet verantwoordelijk voor houden?

 

Je hebt gelijk gaat alleen op internet verder dus ik had het niet goed gelezen (zal een leesbril gaan aanschaffen) sorry dat ik "die firma" beschuldigde ondanks al hun tegenwerking naar de betalende klanten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...