Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allen. Ik heb hier een LG Plasma staan. Model is een 42PX3RVA-ZC. Deze heeft geen beeld wel geluid. Na onderzoek bleek zekering op YSUS Board deet te zijn. Deze is van de VS Spanning. Positie nummer is FS2. Deze zekering is van de VS Spanning die van de voeding komt en naar IC 15 gaat. Bij de onderdelen boer verwijst het onderdeelnummer van de YSUS board naar een kit met 3 verschillende printen, namelijk de YSUS, ZSUS en de Display Control Board wat zo een 200 euro kost. Als ik alleen IC 15 bestel ben ik rond de 60 euro kwijt. Wie heeft er ervaring met deze schermen met deze klacht en wat adviseren jullie.

Zou het ook kunnen dat behalve IC15 ook de aansturing van deze IS defect is ( waardoor deze IC misschien ook defect is gegaan) zoals andere IC´s op deYSUS Board ????

Grazen is mijn lust en mijn leven

Geplaatst:

post-40587-0-02701600-1329129298_thumb.jpgpost-40587-0-86258300-1329129335_thumb.jpgBestel alleen de Ysus print, alleen het Hybride ic vervangen heeft geen zin,want er hoeft maar een elcotje niet goed meer te zijn op de Ysus print en je dure hybride is zo weer kapot.

Overigens is 200€ veel te duur ik heb voor ca 3 jaar geleden nog geen € 100- betaald in de UK ink.verzend en valuta,voor het hele spul 3 printen,ik heb allleen de Ysus vervangen,(de rest heb ik nog liggen)TV speeld perfekt,super beeld ,ook in HD.

IK zal even op zoeken waar hy nu het voordeligst is.Stuur wel een PM ivm reklame.

Hier een paar foto's 1 van het hybrde ic en 1 vd print,het vat overigens niet mee om die Hybride er af te krijgen daar het een multilayer print is ,en het ic zeer veel warmte onttrekt .

Geplaatst: (aangepast)

@ werk paard,ik zag net dat ze in UK allemaal uitverkocht waren,is veel vraag naar <ik heb er nog een gevonden bij een_of_andere_veiling_site-Belgie,met die "e,,

Toets het nummer wat op het stikkertje staat 6871QYHO36C in ,<indien korrekt nummer> een firma in Duitsland bied deze aan,Nieuw,dus geen revisie print.

aangepast door columbo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...