Gast Geplaatst: 6 september 2002 Geplaatst: 6 september 2002 ik heb mijn pioneer omgebouwt naar firmware 4.38 niks mis mee. het vreemde vind ik dat ik geen beeld krijg bij alle priemier zenders. ik heb van allerlei files geprobeert maar zonder resultaat ik heb zelf het vermoeden dat hij alleen maar op seca draait. wie kent dit probleem en weet de opplossing
Gast Geplaatst: 6 september 2002 Geplaatst: 6 september 2002 je moet de 5in1 files emtec of kuba hebben als je geen beeld hebt op een kanaal moet je ecm pid goedzetten dit doe je als volgt. voorbeeld : kies een zender bijv premiere 1 druk op de afstandsbediening de knop "+" in nu heb je een menu in beeld voor taal en ondertitelingskeuze druk nu op de afstandsbediening de knop "b" in nu krijg je een ander menu in beeld bovenaan staat je ecm pid nr. druk nu op knop "1" en er verschijnt een menu met enkele getallen dit zijn de verschillende ecm pid's die die zender gebruikt druk nu op een cijferknop op je afstandsbediening van 0 t/m 4 om een van die getallen te kiezen op een van die getallen zul je beeld krijgen de franse k zenders zet je op dezelfde manier aan het kan zijn dat je de volgende keer dat je die zender kiest weer geen beeld krijgt raak niet in paniek blijf rustig en voer dezelfde procedure nog een keer uit
Gast Geplaatst: 6 september 2002 Geplaatst: 6 september 2002 p.s. dit werkt ook als je wel beeld maar geen geluid hebt
Gast Geplaatst: 7 september 2002 Geplaatst: 7 september 2002 eppo bedankt hoe jij het zegt klopt precies hartstikke bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen