tommyboy Geplaatst: 12 februari 2012 Geplaatst: 12 februari 2012 (aangepast) Weet er iemand een adres of winkel waar ik terecht kan voor sky deutschland aan te schaffen? Ik weet dat het handig zou zijn via een Duits adres maar ik ken nl niemand persoonlijk,daarom dat ik het hier vraag .... 13 februari 2012 aangepast door Michel Onduidelijke onderwerp titel 1
kimadi Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 Weet er iemand een adres of winkel waar ik terecht kan voor sky deutschland aan te schaffen? Ik weet dat het handig zou zijn via een Duits adres maar ik ken nl niemand persoonlijk,daarom dat ik het hier vraag .... Sinds de invoering van de NDS kaarten is prepaid niet meer leverbaar..(althans dat heb ik ervaren) Ben toch bang dat je een duits adres moet zien te "lenen" Gr.Kimadi VU-DUO+ - DM800SE
Gast technoboy Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 (aangepast) ## 3e waarschuwing 1 week ban. 13 februari 2012 aangepast door Michel verwijzen naar een winkel.
drz Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 Inderdaad via een adres van een kennis in duitsland, of daar een huisje huren cq kopen. Andere opties zijn er niet. In alle gevallen heb je een duitse bankrekening nodig. "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
mauspartyhouse Geplaatst: 14 februari 2012 Geplaatst: 14 februari 2012 Inderdaad via een adres van een kennis in duitsland, of daar een huisje huren cq kopen. Andere opties zijn er niet. In alle gevallen heb je een duitse bankrekening nodig. Ik word altijd een beetje verdrietig van dit soort vaststellingen..... Iemand wil graag kanalen zien, maar het mag niet want je bent niet woonachtig in het juiste land...... één Europa..... yeah..... sure...... En het werkt illegale praktijken in de hand. ET8000
tommyboy Geplaatst: 24 februari 2012 Auteur Geplaatst: 24 februari 2012 Heb de eerste contacten kunnen leggen met iemand die het voor mij kan "regelen" maar stelde mij ook de vraag of ik het via kabel( of sateliet wou ontvangen zodat hij de juiste reciever kon bestellen .... Ik kan toch enkel via sateliet bestellen he?????
tommyboy Geplaatst: 25 februari 2012 Auteur Geplaatst: 25 februari 2012 En wat voor satteliet moet ik nemen? Welke dingen moet ik op letten om te zien dat het goed is?
DIGIWIEW Geplaatst: 25 februari 2012 Geplaatst: 25 februari 2012 1 sky dld is te vinden op 19.2 gr oost 2 dat je schotel (kabel gaat niet ) goed staat uitgericht op de astra 3 kijken wat je wild hd tv of sd tv (hd is met een hooge resulutie en sd met een laage resulutie) aan de hand daarvan kies je de reciever en tv veel suc6 Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
rolandroland Geplaatst: 27 februari 2012 Geplaatst: 27 februari 2012 Er was toch een uitspraak geweest dat iemand in het buitenland via een kaartje buiten haar eigen land was: Voetbal liet zien en dat mocht.
Sverige Geplaatst: 28 februari 2012 Geplaatst: 28 februari 2012 Die uitspraak lijkt mij meer propaganda voor die zgn. 'o zo goede' EU... in de praktijd lukt het gewoon niet. Ik heb al geprobeerd om ORF te krijgen, maar dat lukt gewoon weg niet. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen