Ga naar inhoud

waar kan ik een abonnement op sky deutschland afsluiten?

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Weet er iemand een adres of winkel waar ik terecht kan voor sky deutschland aan te schaffen? Ik weet dat het handig zou zijn via een Duits adres maar ik ken nl niemand persoonlijk,daarom dat ik het hier vraag ....

aangepast door Michel
Onduidelijke onderwerp titel
  • Like 1

Geplaatst:

Weet er iemand een adres of winkel waar ik terecht kan voor sky deutschland aan te schaffen? Ik weet dat het handig zou zijn via een Duits adres maar ik ken nl niemand persoonlijk,daarom dat ik het hier vraag ....

Sinds de invoering van de NDS kaarten is prepaid niet meer leverbaar..(althans dat heb ik ervaren)

Ben toch bang dat je een duits adres moet zien te "lenen"

Gr.Kimadi

VU-DUO+ - DM800SE

Geplaatst: (aangepast)

## 3e waarschuwing

1 week ban.

aangepast door Michel
verwijzen naar een winkel.
Geplaatst:

Inderdaad via een adres van een kennis in duitsland, of daar een huisje huren cq kopen.

Andere opties zijn er niet. In alle gevallen heb je een duitse bankrekening nodig.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Geplaatst:

Inderdaad via een adres van een kennis in duitsland, of daar een huisje huren cq kopen.

Andere opties zijn er niet. In alle gevallen heb je een duitse bankrekening nodig.

Ik word altijd een beetje verdrietig van dit soort vaststellingen.....

Iemand wil graag kanalen zien, maar het mag niet want je bent niet woonachtig in het juiste land......

één Europa.....

yeah.....

sure......

En het werkt illegale praktijken in de hand.

ET8000

• 2 weken later...
Geplaatst:

Heb de eerste contacten kunnen leggen met iemand die het voor mij kan "regelen" maar stelde mij ook de vraag of ik het via kabel( of sateliet wou ontvangen zodat hij de juiste reciever kon bestellen .... Ik kan toch enkel via sateliet bestellen he?????

Geplaatst:

1 sky dld is te vinden op 19.2 gr oost

2 dat je schotel (kabel gaat niet ) goed staat uitgericht op de astra

3 kijken wat je wild hd tv of sd tv (hd is met een hooge resulutie en sd met een laage resulutie) aan de hand daarvan kies je de reciever en tv

veel suc6

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst:

Die uitspraak lijkt mij meer propaganda voor die zgn. 'o zo goede' EU... in de praktijd lukt het gewoon niet. Ik heb al geprobeerd om ORF te krijgen, maar dat lukt gewoon weg niet.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen