sattv4iedereen Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 hi, waar ik nu woon,heb ik nog een oudere crt pal tv.blijkbaar is die niet in staat om ntsc beelden weer te geven.ik heb andere tv (lcd flat screen) geprobeerd,en daar werkt het perfect. moet ik een nieuwe tv,of is er een oplossing? mijn oude tv is een nokia crt beeldbuis tv. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
columbo Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 Kijk voorde zekerheid eens in het menu van de TV,als daar geen NSTC insteling voor is kun je de DVD's alleen met een speler afspelen die NTSC omzet naar Pal.
wanderer Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 dan koop je toch bij de "reclame" een dvd speler die het wel kan, kost een paar tientjes..... Samsung 40D6510WS
grunnsat Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 (aangepast) Heel veel TV's kunnen NTSC wel aan op de Scart ingang. Een DVD speler die NTSC omzet naar PAL maakt er zeer waarschijnlijk geen Europese PAL van maar Braziliaanse PAL (PAL-M als ik mij niet vergis). Dan krijg je 60Hz PAL met een lagere resolutie. Je TV moet dat wel aan kunnen. 13 februari 2012 aangepast door grunnsat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen