Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Misschien stomme vraag,. maar verkoopt CD een extra cards voor een andere locatie, b.v. op de camping?

Ik zie op hun site alleen inclusief een ontvanger.

Maar ik kies liever zelf een box...

Geplaatst:

Niet om het onderwerp te kapen, maar ik zoek gewoon een 1e smartcard, maar ook zonder ontvanger. Wel een recente, geen oude. Welke kleur/type is de meest actuele?

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Geplaatst:

Ik denk dat er op het forum al meer over is gezegd, dus ja je kan bij diverse (web)shops een CD (extra)kaart aanschaffen.

Als het een eerste kaart is moet je een abonnement kiezen en hem registreren bij CD, een formulier zit er bij.

Voor een 2e extra kaart, als je al een abo hebt, kan je kiezen om er een volledig abonnement op te nemen (betaal dus hoofdprijs), of als extra pakket voor € 1,50 p/m Set Top Box pakket (alleen SD NL zenders) of als je een familie pakket hebt voor € 2,50 p/m extra ook het SD Familie pakket (dus geen HD zenders). Als je die ook wilt dan komt er nog eens € 5,00 p/m bij.

Kijk b.v. hier http://www.***geen-reclame***.nl/abonnementen-smartcards.html

grtjs, Ron

Geplaatst:

Ron, de link werkt niet...

Heb een aanvraagformulier gevonden, daar maak ik uit op dat je bij het Toppakket op Smartcard 1 (dat heb ik), het familiepakket op de tweede kaart kunt krijgen voor 2,50 per maand.

Maar ergens anders staat dat je ook het toppakket kunt krijgen "tegen gereduceerde prijs". Maar die prijs vind ik verder nergens terug...

Geplaatst: (aangepast)

Geen administratiekosten?

We hebben een contract tot en met 31 juli 2012 bij Canaldigitaal (daarna per maand opzegbaar). Dit contract is over te nemen via een overnameformulier. U betaalt dan geen inschrijf of administratiekosten. We sturen het formulier op en u kunt de schotel, het kastje, de kabel en smartcard overnemen. U betaalt 37,50 per maand voor digitale televisie en eredivisie live. Wij willen ons huis tekoop gaan zetten en willen daardoor van de schotel en dus het abonnement af. We willen natuurlijk geen extra geld alleen de contractovername.

Eigenlijk wil ik alleen de kaart, maar die decoder en schotel zal wel bij de deal horen?

aangepast door Hotzenwalder

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

• 2 weken later...
Geplaatst:

op de site van canal digitaal staat bij supervoordeel voor klanten wel een aanbieding voor een ci module met een kaart, maar ja dan moet je tv wel zo'n module ondersteunen, verder worden hier op deze site ook nog wel eens smartcards aangeboden.

VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200  DM500HD

Geplaatst:

Misschien stomme vraag,. maar verkoopt CD een extra cards voor een andere locatie, b.v. op de camping?

Ik zie op hun site alleen inclusief een ontvanger.

Maar ik kies liever zelf een box...

Tegenwoordig moet je een akkoord formulier tekenen. Hierin verklaar je dat je akkoord gaat dat je de 2de (of 3de) kaart op hetzelfde adres gebruikt. Dus ook niet op de camping. Als je dit niet doet gaat de kaart na 1 maand terug naar "vrij te ontvangen zenders". Dit heb ik zelf ook ondervonden.

ET9500 (Pli) gekoppeld aan NAS server (synology DS411J)

DM8000HD (Pli) 1TB Harddisk

Visiosat Bi-satellite G4 QUADRO / EMP 17/12

4x ALPS quatro LNB (13,0 / 19,2 / 23,5 / 28,2)

Geplaatst:

Tegenwoordig moet je een akkoord formulier tekenen. Hierin verklaar je dat je akkoord gaat dat je de 2de (of 3de) kaart op hetzelfde adres gebruikt. Dus ook niet op de camping. Als je dit niet doet gaat de kaart na 1 maand terug naar "vrij te ontvangen zenders". Dit heb ik zelf ook ondervonden.

Hoe komt CD er dan achter dat je hem op vakantie mee hebt?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Hoe komt CD er dan achter dat je hem op vakantie mee hebt?

Daar komen ze inderdaad nooit achter. Ik denk dat het hun meer gaat om het feit dat ze alles kunnen claimen mochten ze iemand betrappen op "ongeoorloofd" gebruik.

ET9500 (Pli) gekoppeld aan NAS server (synology DS411J)

DM8000HD (Pli) 1TB Harddisk

Visiosat Bi-satellite G4 QUADRO / EMP 17/12

4x ALPS quatro LNB (13,0 / 19,2 / 23,5 / 28,2)

Geplaatst:

Daar komen ze inderdaad nooit achter. Ik denk dat het hun meer gaat om het feit dat ze alles kunnen claimen mochten ze iemand betrappen op "ongeoorloofd" gebruik.

En dit omzeil je door de hoofdkaart mee te nemen en niet een 2e of 3e kaart.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik heb nu een extra DM gehaald voor in de slaapkamer. Op mijn hoofdkaart heb ik nu FAM HD.

Kan ik met de nieuwe regels ook op een 2de kaart FAM HD ontvangen? Ik zie overal maximaal familiepakket maar betekend dit ook het HD pakket?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen