Ga naar inhoud


2e en 3e kaart decoderen nog maar 2 zenders


CDZakelijk

Aanbevolen berichten

Omdat ik het zelf niet kan testen off Topic en mogelijk een gerucht dat naar het rijk der fabeltjes kan worden verwezen.

 

Ik hoor in de wandelgangen steeds meer geruchten dat de 2e en 3e smartkaart gekort gaan worden voor 2 ontvangers of een PVR ontvanger.

Nu kun je nog 4 zenders per kaart kijken of opnemen maar dit word onder de mom van anti- cardscharing terug gebracht naar 2.

Wederom geen leuk nieuws en wederom trekt canal digitaal zich niets aan van de betalende klant.

Link naar reactie
Delen op andere sites


maatregelen bij CanalDigitaal van start :

Multiroom Entertainment-pakket niet meer beschikbaar

M7 Group neemt aanvullende maatregelen tegen cardsharing

Onlangs startte M7 Group S.A bij de Nederlandse tv-aanbieder CanalDigitaal met anti-cardshare maatregelen, waardoor men met één smartcard nog maximaal vier cliënts kan bedienen.

De maatregel werd ingevoerd omdat een groep kijkers via cardsharing bij commerciële partijen naar het zenderaanbod van CanalDigitaal keken, zonder hiervoor royalty’s af te dragen aan CanalDigitaal.

Multiroom-abonnementen

Sinds de anti-cardshare maatregel is ingegaan, is gebleken dat het aantal extra tweede en vooral derde smartcards (Multiroom-abonnement) bij hoofdabonnementen proportioneel is gestegen. Met name bij het Multiroom-abonnement met het Entertainment-pakket.

Deze stijging ligt niet in verhouding met de periode vóór het invoeren van de anti-cardshare maatregelen.

Aanvullende cardshare-maatregelen

Om verder misbruik van het Multiroom-abonnement terug te dringen is besloten om het zenderaanbod – voor nieuwe gebruikers – van de tweede en/of derde smartcard te beperken tot het Familie-pakket. Dit betekent dat nieuwe* klanten geen Multiroom Entertainment-abonnementen meer kunnen afnemen. Het Multiroom Familie-pakket is het meest uitgebreide zenderpakket dat op een 2e of 3e smartcard beschikbaar wordt gesteld.

 

 

 

 

Bron CW

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was op dit forum al 3 weken bekent en het is dan ook raar dat ze het nu pas naar buiten brengen.

Ik doe dit dan ook af als onzin en voorbedachten raden.

Dit waren ze al van plan voor het anti schare gebeuren van kracht ging.

 

Waar het nu om draait is dat ze deze kaarten ook terug willen brengen naar maximaal 2 ontvangers of 1 twin tuner

En dit kan dan weer gevolgen hebben als je meer op wil nemen

Ik garandeer je dan ook mogelijke storingen en/of beelduitval op de 2e en 3e ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...