Ga naar inhoud

Android-phone: opname plannen over internet op je telefoon

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zag hier op het forum al enkele besprekingen ivm opnames plannen op je dreambox/vu dmv putty over het internet.

Maar ik zag in de androidmarket dat er ook android-applicaties zijnn om dit te doen.

maar op het eerste zicht lijken er geen applicaties te zijn om dit buiten je eigen netwerk (bvb vanop de trein) te kunnen doen.

Heeft iemand dit al werkend gekregen op een android telefoon met internetverbinding? En zo ja, hoe? met welke applicatie? of met de webbrowser van je telefoon?

Ik heb zelf een vu+ solo met pli, maar ik neem aan dat sofware of de handelswijze die een dreambox bedient ook zal werken voor de vu+.

Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB

Geplaatst:

maar op het eerste zicht lijken er geen applicaties te zijn om dit buiten je eigen netwerk (bvb vanop de trein) te kunnen doen.

Heeft iemand dit al werkend gekregen op een android telefoon met internetverbinding? En zo ja, hoe? met welke applicatie? of met de webbrowser van je telefoon?

Dreamdroid - https://market.android.com/details?id=net.reichholf.dreamdroid&hl=en

Werkt perfect.

Je moet natuurlijk wel de web-poort van je Vu+ extern openzetten.

Groetjes,

Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0
Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...