Ga naar inhoud


Tvvlaanderen belt rond om Hd decoders te verkopen


crazydavid

Aanbevolen berichten

Om hun dealers een "duwtje in de rug" te geven doen ze dit, eigenlijk is het een nekschot...

 

Omdat ze hun rommel niet kwijtgeraken geven ze die "gratis"!

Maar je moet eens goed rekenen, 't is maar zoals je het inkleed...

 

 

Ketnet en Canvas worden vanaf 1 mei twee verschillende zenders. Vanaf dan is Ketnet enkel beschikbaar in de nieuwe MPEG4-norm. In de toekomst zullen meer Vlaamse zenders naar deze nieuwe norm overschakelen.

Om de MPEG4-norm correct te ontvangen is het belangrijk dat alle TV VLAANDEREN klanten de komende maanden hd-ready zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


nee, onze overheden hebben het tweekoppig monster (belgacom/telenet) geschapen waardoor een soort digitenne geen kans krijgt...

 

Jawel hoor ik heb het zojuist even nagekeken.

 

FTA en ook vrij te ontvangen

Ontvang Nederland 1, 2 en 3 in Nederland wanneer er voldoende signaal aanwezig is,

In het zuiden van Nederland kan ook BRT 1 en Ketnet / Canvas gratis ontvangen worden, langs de oost grens van ons land ontvangen we ongeveer 20 Duitse programma's.

aangepast door CDZakelijk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende zijn inderdaad gratis te ontvangen via DVB-T. een, een + , canvas/ketnet, canvas/ketnet + . De laatste met een + verdwijnen en wordt vervangen door 1 vaste zender.

DVB-T via smartcard zit in handen van Telenet die er niets mee doen, buiten een paar testuitzendingen.

Nu terug on topic

dreambox 8000hd with Openpli 3(beta) en oscam

Big Bisat astra 1, 2 en 3 + hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb hen nog niet aan de lijn gehad want heb al basic+; lijkt me ook niet echt een aanbod om vrolijk van te worden na de laatste fratsen.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb als ex-TVV-er een gratis hd ontvanger aangeboden gekregen via mail, ben er evenwel niet op in gegaan. Hun aanbod kan me tot heden nog steeds niet overtuigen om terug te keren, jammer wou dat het anders was, was fan van het eerste uur maar hun gerotzooi, toen oninteressante hd-aanbod en hun slechte sd kwaliteit deden bij mij en veel kennissen de emmer overlopen waardoor we afhaakten. Blijkbaar als ik het zo nalees toen een niet zo slechte beslissing in mijn ogen. Alternatief zoals C+NL kan me ook niet bekoren, zou er gemakkelijk aan komen maar hetgeen ik bij de Noorderburen zie bekoort me ook niet echt. Pakketje zoals SKY zou me meer bekoren, zou beter zijn dat in een EUROPESE gemeenschap er een groot Europees provider zou zijn met een vergelijkbaar aanbod, denk dat de satelliet er wel zou bij varen, een serieus pakket voor elk land met enkel per land dan de specifieke kanalen en ondertiteling. Maar ja dromen zijn bedrog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben ze in belgie dan geen digitenne. ?

Belgie 1 en 2 zijn hier volgens mij ook gratis op te ontvangen.

 

Natuurlijk zitten de openbare digitaal in de ether , de vrt heeft daar de masten voor . Nu heeft de overheid de licensie's verkocht voor dvb-t aan norkring . Die deze dan verder verpatst heeft aan ..................... jawel , ons allergeliefde telenet . Die er dus niks mee gaan doen ( buiten wat testuitzendingen ) . Dus een vtm , 2be etc zullen we nooit uit de ether kunnen plukken .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb als ex-TVV-er een gratis hd ontvanger aangeboden gekregen via mail, ben er evenwel niet op in gegaan. Hun aanbod kan me tot heden nog steeds niet overtuigen om terug te keren, jammer wou dat het anders was, was fan van het eerste uur maar hun gerotzooi, toen oninteressante hd-aanbod en hun slechte sd kwaliteit deden bij mij en veel kennissen de emmer overlopen waardoor we afhaakten. Blijkbaar als ik het zo nalees toen een niet zo slechte beslissing in mijn ogen. Alternatief zoals C+NL kan me ook niet bekoren, zou er gemakkelijk aan komen maar hetgeen ik bij de Noorderburen zie bekoort me ook niet echt. Pakketje zoals SKY zou me meer bekoren, zou beter zijn dat in een EUROPESE gemeenschap er een groot Europees provider zou zijn met een vergelijkbaar aanbod, denk dat de satelliet er wel zou bij varen, een serieus pakket voor elk land met enkel per land dan de specifieke kanalen en ondertiteling. Maar ja dromen zijn bedrog.

nog beter zou zijn dat Europa beslist dat de openbare omroepen gratis zou moeten zijn in geheel de unie ..of een soort van eurovision kaart brengt die dit mogelijk maakt ..Europa.. Europa maar ze blijven allemaal lekker tussen hun grenzen .. aangepast door xeno01

MAXPLUS 2100-Maxdigital 225Combo-WavefrontierT90-digipowersg2100a

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag hebben ze mij ook gebeld. "TV VL gaat van MPEG2 naar MPEG4 over en ik zal dit met mijn decoder niet meer kunnen ontvangen, omdat ik een HD decoder nodig heb en voor 99 euro ..." toen heb ik hem onderbroken en gevraagd hoe hij weet welke decoder ik heb? Weet hij dus niet? Allemaal verloren moeite want heb al jaren een HD ontvanger.

Dreambox 7025+ is VU+DUO geworden, Wave Frontier T90, Best 10X1 switch

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Kreeg vandaag een brief in de bus met een aanbieding voor een HD ontvanger, dit omdat op 1 mei Ketnet enkel nog in mpeg-4 te ontvangen gaat zijn (Ketnet en Canvas splitsen dan tot 2 volledige zenders).

 

Ook als je niet op het aanbod in gaat moet je dit nog aanvinken en terug sturen (of invullen online)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...