Ga naar inhoud


Tvvlaanderen belt rond om Hd decoders te verkopen


crazydavid

Aanbevolen berichten

En als bij tn de digibox de geest geeft ben je nog eens sowieso al je opnames kwijt.Tenzij je fan bent van interactieve tv zijn mijns inziens de digibrol mogelijkheden toch nét iets beperkter.

 

ja dat zal wel,dat is meestal zo je als er iets de geest heeft

als je hd schijf de geest geeft ben je ook je opnames kwijt hoor van je sat ontvanger of je moet dagelijks een back up doen

je kan nu zelfs je opnames bekijken van je digicorder op een tweede digibox via netwerk dus niks beperkter

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites


en toch kan ik hier ook op repliceren...

 

Harddisks sneuvelen nu éénmaal, maar met het werk kom ik vrij vaak bij mensen met een defecte digicorder waar volgens mij met de harddisk niets mis is. Stel dat dit gebeurt met een VU+ of zo kan je diens harddisk nog steeds aan de computer koppelen om eea veilig te stellen. En vergeet dat maar met de Telenet bak.

 

En akkoord dat je op een tweede digibox inmiddels de opnames elders in huis kan bekijken, maar daar stopt het mee.

Ik kan je direct een voorbeeld geven van een film welke ik dankzij de Vu+ nu op een DVDtje kunnen branden heb en die je voor de drommel in geen enkele DVD zaak kan vinden. Bij Telenet of Belgacom was het noppes geweest. (en ja analoog iets opnemen gaat nog, maar hoe lang??)

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ thierry

Belgacom is allang de deur uit, en Telenet heb ik voor kabeltv ook de bons gegeven...

Ik betrap er me op dat ik voor 90% naar de duitse zenders kijk en dan hoef ik TVV ook niet, juist de vrouw houdt nog van "die licht verteerbare programma's", en daarvoor dient de TVVkaart;

Eens dat ik door hun maatregelen hinder ondervind, wordt ook dit abo gestopt.

Met mijn Nokia-9200's en m'n Vu+Duo zijn alle wensen vervuld, en kan TVV/CD de p*t op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren nog een brief ontvangen dat met het opsplitsen van Canvas en Ketnet, Ketnet enkel in mpeg4 gaat worden uitgezonden ...

Ik vraag me af hoelang het duurt voor men de andere zenders gaat omschakelen, ze gaan niets voor niets al hun klanten bellen om te vragen of ze een HD ontvanger willen kopen.

aangepast door kob
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren nog een brief ontvangen dat met het opsplitsen van Canvas en Ketnet, Ketnet enkel in mpeg4 gaat worden uitgezonden ...

Ik vraag me af hoelang het duurt voor men de andere zenders gaat omschakelen, ze gaan niets voor niets al hun klanten bellen om te vragen of ze een HD ontvanger willen kopen.

Ook ik mocht dergelijke brief ontvangen, als antwoord hierop heb ik hun gezegd ongeacht ik een HD toestel heb of niet " Ketnet " te activeren, hun boxen wil ik niet.

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ook zo'n brief gehad, sinds wanneer moet een zender in het basispakket "geaktiveerd" worden ?

ik had eerder de indruk dat me probeert uit te vissen wie al een HD toestel heeft en wie niet.

het stoort me dan ook mateloos dat ze deze informatie onder een vals voorwendsel willen te weten komen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stel mij inderdaad vragen bij het activeren van Ketnet. Ze zijn verplicht alles openbare omroepen te verdelen in hun basispakket. Ook als dit een pakket is van vroeger. Anders zal een brief richt de bevoegde minister gaan.

dreambox 8000hd with Openpli 3(beta) en oscam

Big Bisat astra 1, 2 en 3 + hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stel mij inderdaad vragen bij het activeren van Ketnet. Ze zijn verplicht alles openbare omroepen te verdelen in hun basispakket. Ook als dit een pakket is van vroeger. Anders zal een brief richt de bevoegde minister gaan.

hoe komt het dan dat één+ ; ketnet+ en canvas+ niet te bekijken zijn via sat?

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe komt het dan dat één+ ; ketnet+ en canvas+ niet te bekijken zijn via sat?

Omdat deze niet als volwaardige kanalen aanzien werden. Ja ik snap het ook niet maar da is de uitleg die ik ook van de bevoegde minister toen gekregen heb.

dreambox 8000hd with Openpli 3(beta) en oscam

Big Bisat astra 1, 2 en 3 + hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...