Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik meen van wel maar ik heb nog nooit iets anders geprobeerd

Heeft je kaart alle updates gekregen?

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

zit hij er dan wel goed om in? krijg je bij ca info wel te zien dat er een seca kaart in zit?

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Geplaatst:

dan kun je beter de replace list wissen.

als je met alleen de kaart geen beeld heeft moet je eens oudere firmware proberen,

ik meen met firmware uit april geen probleem met irdeto

• 4 weken later...
Geplaatst:

Kan de openbox nog steeds niet als, newcamd client werken. Omdat deze box nog steeds geen canaldigitaal kaart kan lezen, zal deze als client moeten dienen, maar hoe dat is de vraag.

Geplaatst:

box kan de kaart wel lezen en ook als cardshare client werkt het.. wat is het probleem?

Geplaatst:

box kan de kaart wel lezen.

Smurf wat ik ook geprobeerd heb, ook met jou bestand lukt het mij niet om de kaart draaiende te krijgen.

ook als cardshare client werkt het

Kan je mij dat eens uitleggen dan, als client op mijn opticum 9600 newcamd server.

Geplaatst:

via het menu de gegevens van de opticum invoeren, de cccam client het beste lijkt mij, gewoon met de afstandsbediening dan werkt het. als natuurlijk je netwerk werkt?

• 2 maanden later...
Geplaatst:

De kanalen van film1, de regionale zenders en rtl 8 kan ik nu bekijken met de oranje cd kaart, maar de zenders ned 1,2 en 3, rtl 4, 5 en 7, sbs6 etc etc daar krijg ik nog steeds geen beeld op. Wat zou dat kunnen zijn.

Geplaatst:

heb je al eens een kanalen lijst van iemand anders geprobeerd?

Geplaatst:

heb je al eens een kanalen lijst van iemand anders geprobeerd?

Nee Smurf, dat nog niet. Als dat uit kan maken, kan jij mij daar aan helpen dan.

Ik heb de 19,2 en de 23,5, alvast bedankt.

Geplaatst:

ik heb op het moment enkel 19,2 en 28,2 helaas

Geplaatst:

Nee Smurf, dat nog niet. Als dat uit kan maken, kan jij mij daar aan helpen dan.

Ik heb de 19,2 en de 23,5, alvast bedankt.

Je kunt toch gewoon scannen!!!!

Vu+ Uno DM 800 DM800SE

Sundtek-C HUMAX

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen