Gast Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 wil iemand mij (een newbie die graag iets leert) aub uitleggen, of zeggen waar ik dit uit kan vinden,wat het verschil is bij een pic 20i/so en 20i/ss. en wat voor eprom ik nodig heb voor een goldcard. serial, sm-of serial-fram (en wat houden deze toevoegingen in? hopenlijk dat hier een antwoord op krijg zodat ik weer wat geleerd heb, bvb dank.
Gast Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 ik wil een f628 en een c64 op mijn kaartje zetten weet alleen niet wat de toevoegingen achter de processor/eprom inhouden en weet dus niet welke ik moet bestellen.
prutsie Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 Normaalgesproken de kloksnelheid.<BR>-4 = 4Mhz. -10 = 10Mhz. etc.<BR>verder zijn er nog toevoegingen voor de bouwvorm. voor dil, smd etc. dit alles is voor jou van mider belang. als je een dil versie moet hebben, bestel er dan gewoon eentje, de electronicaboer weet meestal zelf niet eens wat alle toevoegingen betekenen. je hebt hier een datasheet voor nodig.<BR>4Mhz processor is snel genoeg. de eeprom mag zowel de "c" als ook de "lc" versie zijn. de lc versie gebruikt minder stroom, en de klokpuls die uit de decoder / ci module komt is 3.5Mhz.<BR>Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten