Ga naar inhoud


standby opstarten plus opname


johndegr

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Kan iemand mij advies geven over 2 probleempjes met Firmware RTI 1.6.

 

Vreemde is, dat de receiver de premium plus versie met 2 sat-tuners soms niet opstart op mijn tv, moet dan rebooten.

Op dezelfde tv start wel weer mijn premium op zonder dit probleem.

Heb de HDMI stekkers omgewisseld, maar dit geeft geen verandering.

 

Ook als ik wil opnemen tijdens de uitzending via timer of de rode opname knop, loopt de opname, maar blijft het aantal opgenomen bytes leeg en derhalve geen opname. Soms lukt het wel en dat maakt het raar, geld overigens voor beide receivers.

 

Graag advies hoe toch op te kunnen nemen tijdens uitzending, normaal inplannen werkt meestal voor 98 % goed.

Verder hoe na standby toch beeld te krijgen via mijn hdmi op mijn tv.

 

groetjes,

 

John

Link naar reactie
Delen op andere sites


Neem je op naar een ingebouwde HD? Ik heb het probleem nl. ook wel eens gehad met een externe 2,5 " hd waarbij de doorvoersnelheid niet hoog genoeg was.

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Timeshift werkt ook nog niet goed. Zal me niets verwonderen als beide problemen met elkaar te maken hebben. De problemen zijn bekend bij RTI en RSI alleen wanneer en of het opgelost word is afwachten

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...