jepe Geplaatst: 15 februari 2012 Geplaatst: 15 februari 2012 Kunnen die automatische canal digitaal lijsten, waar Canal Digitaal dus de zendlijsten automatisch aanpast ook op ontvangers met pli, zoals Dreambox of Vu+? Is misschien een beetje vloeken in de kerk maar die automatische zenderlijsten zijn wel erg makkelijk.
-Dennis- Geplaatst: 15 februari 2012 Geplaatst: 15 februari 2012 (aangepast) Ja, dat zou kunnen, via "Fastscan" Dan heb je de indentieke lijsten vergeleken met de Canaldigitaal lijst. Overigens worden andere zenderlijsten ook 'automatisch' bijgehouden. Indien je kiest bij 'applicaties' voor bv een zenderlijst van Hans of Henk, dan zal ook die die bijgehouden worden bij iedere update. 15 februari 2012 aangepast door Dennis Fokkema
Motormuis6 Geplaatst: 18 februari 2012 Geplaatst: 18 februari 2012 Hallo, ik ben een beginner op het gebied van sat-tv en heb een vraag over het vervangen van de kanaallijst. Ik heb een VU+Duo ontvangen, oranje CanalDigitaal kaart, fastscan geinstalleerd, recent software PLI2.1 versie 12-02-2012 erop gezet en het werkt allemaal. Wordt nu bij het vervangen van de software automatisch de kanaallijst vervangen? Ik zie bij menu/applicaties/... nergens iets van een kanaallijst staan. Als ik nu de nieuwe Henksat kanaallijst download via menu/applicaties/.... krijg ik dan dubbele zenders in de lijst? Wie kan mij e.e.a. een beetje duidelijk maken hoe het nu zit.