jepe Geplaatst: 15 februari 2012 Geplaatst: 15 februari 2012 Kunnen die automatische canal digitaal lijsten, waar Canal Digitaal dus de zendlijsten automatisch aanpast ook op ontvangers met pli, zoals Dreambox of Vu+? Is misschien een beetje vloeken in de kerk maar die automatische zenderlijsten zijn wel erg makkelijk.
-Dennis- Geplaatst: 15 februari 2012 Geplaatst: 15 februari 2012 (aangepast) Ja, dat zou kunnen, via "Fastscan" Dan heb je de indentieke lijsten vergeleken met de Canaldigitaal lijst. Overigens worden andere zenderlijsten ook 'automatisch' bijgehouden. Indien je kiest bij 'applicaties' voor bv een zenderlijst van Hans of Henk, dan zal ook die die bijgehouden worden bij iedere update. 15 februari 2012 aangepast door Dennis Fokkema
Motormuis6 Geplaatst: 18 februari 2012 Geplaatst: 18 februari 2012 Hallo, ik ben een beginner op het gebied van sat-tv en heb een vraag over het vervangen van de kanaallijst. Ik heb een VU+Duo ontvangen, oranje CanalDigitaal kaart, fastscan geinstalleerd, recent software PLI2.1 versie 12-02-2012 erop gezet en het werkt allemaal. Wordt nu bij het vervangen van de software automatisch de kanaallijst vervangen? Ik zie bij menu/applicaties/... nergens iets van een kanaallijst staan. Als ik nu de nieuwe Henksat kanaallijst download via menu/applicaties/.... krijg ik dan dubbele zenders in de lijst? Wie kan mij e.e.a. een beetje duidelijk maken hoe het nu zit.
Brambo's Geplaatst: 18 februari 2012 Geplaatst: 18 februari 2012 Als je de fastscanlijst gebruikt, dan wordt jouw lijst bij een update door CDS/TVV niet automatisch gedownload. Wat je enkel dient te doen, is gewoon naar het menu gaan --> instellingen --> zenders zoeken -> fastscan selecteren en dan je gewenste provider selecteren en uitvoeren. Bij een lijst zoals Henksat, zal deze automatisch geüpdatet (indien update beschikbaar) worden als je de software van je ontvanger laat updaten. Om al die verschillende lijsten te zien, kan je op een willekeurig pijltje drukken (zodat je de zenderlijst krijgt te zien) en op de blauwe knop drukken om je gewenste lijst of favorieten te zien. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Motormuis6 Geplaatst: 18 februari 2012 Geplaatst: 18 februari 2012 Bedankt, duideljk. Heb ik nog een vraag, de kanaallijst di ik nu heb zal dus uit de fastscan komen. Kan ik de Henksat lijst via menu/applicaties/... gewoon downloaden en erbij zetten? Henksat staat momenteel niet in de softwarelijst.
Brambo's Geplaatst: 18 februari 2012 Geplaatst: 18 februari 2012 Ik werk momenteel enkel met de fastscan lijst maar ik denk niet dat het laden van bvb. de Henksatlijst een probleem zal geven. Je zal bij je favorieten enkele lijsten erbij krijgen, denk ik. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen