Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

De harddisc al geprogrammeerd!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Als ik met mijn HD ontvanger deze uitzending opneem, is deze dan later bruikbaar op een

apparaat dat wel 3D kan afspelen ?? Ik heb nu nog geen 3D televisie.

aangepast door Snoopy
  • Like 1
  • Moderator
Geplaatst:

Ja, geen probleem.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Wanneer het z.g.n. side by side uitzendingen zijn werkt dit zonder problemen.

Hierbij zie je 2 plaatjes naast elkaar.

Geplaatst:

als ik de toelichting op de site van ARTE lees dan haal ik daar uit dat het een wetenschappelijk programma is OVER 3D, dus niet ook persé IN 3D...

• Moderator
Geplaatst:

Ze zenden meerdere programma's uit gedurende de gehele middag.

Geplaatst:

Nog effe een sidekick vraagje. Zij er ook losse setjes te krijgen zodat

ik op een niet 3D TV toch 3D kan kijken ???

König heeft de CMP-2Dto3Dconv op de markt gebracht. werkt met een bruin/blauw bril. Het resultaat is soms goed en soms niet.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

• Moderator
Geplaatst:

Er zijn mij geen leveranciers bekend, die een losse set op de markt brengen.

• 1 maand later...
Geplaatst: (aangepast)

ze zonden ook :

Frankreichs schönste Küsten

in 3D uit, ben vergeten deze uitzending en/of de herhalingen op te nemen, weet iemand waar deze productie te koop/ te downloaden is?

aangepast door wanderer

Samsung 40D6510WS

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen