Gast Geplaatst: 7 september 2002 Geplaatst: 7 september 2002 Ik wil mijn nokia gaan ombouwen met ac3 uitgang nu heb ik hier volgens merde's homepage een nonflammable weerstand nodig nu is mijn vraag wat voor type weerstand is dit een keramische of koolfilm etc.
Gast Geplaatst: 7 september 2002 Geplaatst: 7 september 2002 Hoi is een niet brandbare weerstend, dus keramisch misschien even vragen bij de leverancier of er nog speciale uitvoeringen voor zijn, meestal brand de lak om de weerstand weer wel ! Maar dan moet hij wel in een schakeling zitten waar het benodigde vermogen aan onttrokken kan worden ! Gr.
Moderator Matchless Geplaatst: 7 september 2002 Moderator Geplaatst: 7 september 2002 nonflamable??wil je er een oventje van maken? ik heb bij mijn ac3 een gewone koolstofweerstand gebruikt en loopt al jaren.als de weerstand begint te roken dan is je audiochip ook gelijk gestorven. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen