Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In de NCRVgids.nl staat het volgende:

 

Klant is koning

 

Volkomen terecht wat J. van de Bogerd schrijft in de NCRV-gids 5. De H van herhaling dient op korte termijn terug te keren. Wat de commerciële zenders doen, is hun zaak. U schrijft dat het beleid is om de H niet te vermelden. Ik ben bijna geneigd om te zeggen dat het dan wanbeleid is. De publieke omroepen dienen te beseffen dat de mensen juist ingelicht moeten worden. De klant is koning!

 

Dit schrijft iemand uit Kampen, H. van Heerde.

 

Sindskort wordt in deze gids niet meer vermeld dat het om een herhaling gaat. Volgens de NPO zouden dit minder kijkers opleveren door deze informatie achter te houden!


Geplaatst:

Tja, als je niet meer weet dat het een titel is die je eerder hebt bekeken, ga je nog een keer kijken. Tot je erachter komt dat je je tijd aan het verdoen bent.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Geplaatst:

Ik vind de informatie, de beschrijvingen van programma's al zo kort en bondig. Tros Radar: Consumenten magazine. Dat wist ik al jaren dat dit een consumentenprogramma is, dat is al tig jaar zo. Ik heb liever bij de beschrijving staan wat de onderwerpen zijn in het kort.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...