Ga naar inhoud


Tel Mee


Gene 1225

Aanbevolen berichten


  • Beheerder

Dit kan natuurlijk oneindig blijven doorgaan., Zeker als er valsspelers zijn die een plaatje zelf in elkaar photosjoppen ;)

 

Link liever naar het plaatje, daar waar je het gevonden hebt:

 

2541-1.jpg

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel , aangezien ik dit topic gestart bent probeer ik het ook een beetje zuiver te houden .

Maar ik begrijp niet wat je bedoelde met "photosjoppen" : alle foto's die ik ( en voor zover ik kan zien ook anderen ) geplaatst heb zijn afkomstig van het net : hetzij rechtstreeks of hetzij via een printscreen - en eventueel wat bijgeknipt om het formaat te optimaliseren , maar het zijn dus zeker geen "gemaakte" foto's .

Als je de foto's niet als bijlage plaatst maar direct als hard-copy dan krijg je wel een zootje van alle formaten , waarvan sommige na een tijdje niet meer openen , kijk maar in andere forums met gelijkaardige topics .

En dat het oneindig kan doorgaan is waar , tenminste zolang er vrijwilligers zijn die meewerken , maar dat laatste geldt eigenlijk voor het ganse forum , of niet ?

 

2545

post-41082-0-18313000-1354976935_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...