Ga naar inhoud


STB-pakket gaat per 1 maart 2012 van € 69,96, naar € 75,00


Miauw

Aanbevolen berichten

Ik dacht op Valentijnsdag een cadeautje van CDS te hebben ontvangen, maar zij vragen een cadeautje van mij.

 

Het STB-pakket gaat per 1 maart 2012 van € 69,96, naar € 75,00.

 

Een verhoging van € 0,44 per maand, maar er staat wederom niets tegenover.

 

De mededeling stond onderaan een verhaal over het basispakket wat ze mij graag willen aansmeren voor € 10,95 per maand.

 

Uiteraard 2 aanbiedingen voor een HD ontvanger gekregen, mits ik dat abonnement aanga.

 

Een HD ontvanger vanaf € 59,00.

 

Een HD ontvanger met recorder vanaf € 89,00.

 

Er staat niet bij om welke ontvangers het gaat, blijkbaar durven ze dat niet eens erbij te vermelden.

 

Ik heb nog steeds een oude kaart en kijk enkel naar de Astra 1, nou ja, het beeld beweegd en er komt ook nog geluid mee.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een HD ontvanger vanaf € 59,00

 

Hoezo wij zijn de satelliet winkels kapot aan het maken en hebben hen alleen nog maar nodig om het klanten bestant aan te vullen.

nou ja... de gewone man koop zijn ontvangers, schotels, kabels en lnb's toch in Duitsland omdat ze daar goedkoper zijn...

  • Like 1

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt voor 58 euro een Philips 7141 of voor 89 euro een Philips 8121

Ook krijg je er de problemen van deze decoders er automatisch bij.

Maar ja, wat kan je ook verwachten voor die prijs.

CanalDigitaal raakt ze voor de reguliere verkoop prijs niet kwijt.

De CanalDigitaal dealers verkopen ze domweg niet omdat er niets aan te verdienen valt

door het hoge gehalte aan na service voor deze hopeloos van storingen voorziene decoders.

En ......... waar dus ook geen oplossing voor is ....

 

Maar om op het onderwerp terug te komen ......

De prijs verhoging van het Set Top Box abonnement is al op 1 januari 2012 ingegaan.

Ik heb daar toen ook al melding van gedaan

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn HD pakket loopt tot mei, en omdat ik dat in mei 2011 afgesloten heb lopen nu zowel het stbp en HD pakket tot diezelfde datum.

 

Overigens, wij hebben hier ook een Philips 8121 maar hebben hier helemaal geen problemen mee.

aangepast door Peter Konijn

VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200  DM500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat werkt in de supermarkt net zo, daar betaalt de klant ook voor de winkeldief.

 

Dat is eigenlijk overal in het leven zo.

 

:D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vanaf prijs is ook nog bij een 2 jarig abonnement.

 

Ik vind ondertussen dat ik als lang betalende abonnee wel recht heb op een gratis ontvanger bij mijn bestaande STB-pakket.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik vind ondertussen dat ik als lang betalende abonnee wel recht heb op een gratis ontvanger bij mijn bestaande STB-pakket.

 

Lang abonnee zijn, en netjes betalen..... bah, daar hebben ze een hekel aan.

Daarom proberen ze met deze acties de trouwe klant weg te jagen, en met korte termijn politiek geld binnen te harken.

 

Nou..... van mij mogen ze..... ik ben ook al 12jaar+ klant...... maar mijn portie geven ze maar lekker aan fikkie!

 

CDD lijkt wel eens te vergeten dat de concurrentie ze echt wel in de nek hijgt, en ze enkel abonnee's kunnen behouden als ze eens fatsoenlijk investeren in hun zender kwaliteit. Dit mag je ook echt wel verwachten met dat astronomisch hoge abonnementsgeld.

 

Het bijna cadeau geven van DSR flipjes aan nieuwe klanten, Ja... dit is waar ze in moeten investeren..... klant tekent een tweejarig contract, maar zijn gegarandeerd na twee jaar ook weer weg door al die hardware ellende.... en whoeha.... weer een hoop negativiteit op fora erbij.

 

En lekker doorgaan met het verhogen/ beperken van abonnementen.... tsja.... heet dat niet "uit de markt prijzen"

Goed bezig Canal Digitaal. :P

Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...