Gast Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 Ik heb een Humax 5400 IRCI, welke via een scart aan mijn tv en video zit. In de hummie zit de antenne van het CAI. Nu heb ik boven ook een tv en zou daar ook graag de schotelzenders willen zien ;> ). Iemand gaf als tip in de uitgang van de hummie een splitter te doen en aan de ene kant antenne naar video, en de andere kant kabel naar boven voor het tweede toestel. Nu kan ik wel de kabelzenders ontvangen, maar niet die van de schotel. Heb ik de verkeerde splitter (?) of gebruik ik de verkeerde uitgang (?) Wie o wie heeft het verlossende woord?
prutsie Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 Je video en tv beneden kan je het beste via 2 scart kabels aansluiten.<BR>als je boven ook van je hummie gebruik wilt maken, plaats dan een splitter op de UITGANG van je humax. de coaxkabel die naar boven gaat tak je hiervanaf. de coax die uit de muur komt stop je in de ingang van je humax.<BR>isse simpel.<BR>succes<BR>Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 yep<BR>zoals prutsie schrijft: +<BR>"menu - instal.- system setting-UHF tuning"<P>zo kan je zien op welke kanaal hummy staat.<BR>zuc6<BR>gRoEtU
Gast Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 Hallo<P>Prik je die splitter toch in je video<BR>dan kan je antenne-sat-video boven kijken.<P>Groetjes Sjefke..
Aanbevolen berichten