Ga naar inhoud

Opneem problemen met Rebox 8000

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Porter kan ik niet op mijn Mac gebruiken en 0 modemkabel ook niet (en ja, Mac gebruikers zijn er ook in dit wereldje). Het kwam me wel gelegen even naar Haarlem om bij Rebox langs gegaan. Uiterst vriendelijk geholpen met een herstart (duurde langer dan een half uur), koffie en nuttige adviezen. Versie software V1.10.05 voor de 8000, is nog niet op de Rebox site te zien.

Over het opnameprobleem (waar ik voor kwam in deze reeks) was de reactie: de externe schijf voor opnamen moet niet FAT geformat zijn, liever NTFS. (FAT staat wel in de handleiding van Rebox trouwens.) FAT geeft problemen met grotere bestanden (> 4Gb is bij HD film al gauw het geval). Nu maar eens proberen met NTFS formatteren.

Vu Duo 4k SE, OpenPli 8.1, Enigma 2021-10-07. 
Triple LNB Quad van CD, Triax 64

Geplaatst:

je kan ook nog JFS proberen mocht NTFS niet correct werken (maar zo blijf je bezig natuurlijk).

Wel blij voor je dat ze je verder kunnen helpen hebben, en dat je nu de 1.10.xx versie kan beginnen gebruiken :)

mss nog een idee: oracle virtualbox en een virtuele windowsmachine maken?? geen idee of porter op die manier kan werken...

Of wine :)

About Wine

Wine lets you run Windows software on other operating systems. With Wine, you can install and run these applications just like you would in Windows.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen