Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een vriend van mij heeft dik betaald voor een payserver (ja helaas gratis lijntjes zijn schaars je moet wat)

omdat hij hier van baalt wil hij mij graag gratis voorzien van zijn lijn.

Nu zijn we een stukje tegen gekomen dat dat mogelijk zou zijn met cccam samen met oscam als ik het goed begrijp met mij slechte engels.

Kan iemand ons op weg helpen hoe dit in te stellen , ik weet niet of dit openlijk mag gezegd worden in dit forum anders zou je het via pm moeten doen.

Het is puur de bedoeling om die oplichter in ieder geval niet dubbel te laten verdienen enkel de bedoeling dat me vriend dan reshare naar mij anders loopt het denk te snel in de gaten.

Hoor het graag.

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Geplaatst:

Discussieren over payservers mag niet, maar discussieren over hoe je payservers naait wel?

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Geplaatst: (aangepast)

Een vriend van mij heeft dik betaald voor een payserver (ja helaas gratis lijntjes zijn schaars je moet wat)

omdat hij hier van baalt wil hij mij graag gratis voorzien van zijn lijn.

Nu zijn we een stukje tegen gekomen dat dat mogelijk zou zijn met cccam samen met oscam als ik het goed begrijp met mij slechte engels.

Kan iemand ons op weg helpen hoe dit in te stellen , ik weet niet of dit openlijk mag gezegd worden in dit forum anders zou je het via pm moeten doen.

Het is puur de bedoeling om die oplichter in ieder geval niet dubbel te laten verdienen enkel de bedoeling dat me vriend dan reshare naar mij anders loopt het denk te snel in de gaten.

Hoor het graag.

Maar waarom zou die payserver een oplichter moeten zijn,die vriend van je doet het zelf en je wilt er wel zelf van profiteren je licht zelf de boel nu op zonder te betalen, je houd de inkomsten van cd in ;)

aangepast door Daan

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Maar waarom zou die payserver een oplichter moeten zijn, je wilt er wel zelf van profiteren dus je net zo goed schuldig, je houd de inkomsten van cd in ;)

Daar heb jij ook wel weer een beetje gelijk in maar ik betaal ook gewoon netjes 19,95 pm daarvoor heb ik bijna alle zenders die ik wil.

Enigste waarvoor dat sharen dan zou zijn is dat ik af en toe zondag voetbal kan kijken de overige zenders krijg die vriend dan weer van mij dus zo slecht zijn we niet.

Over de opmerking payserver naaien ben ik kort ik heb zelf ook een hekel aan die gasten omdat ze de hobby zo langzaam maar zeker aan het verzieken zijn voor ons.

Dus als je ze kan naaien ja dan doen we dat , ze vragen een hoop geld geven geen service en als je wat vraag geven ze geen antwoord.

Die jongen waar ik mee wil gaan delen heeft geld betaald en de helft van de zenders werkt niet of nauwelijks vandaar dat we samen naar een oplossing zoeken.

De zenders die wel werken bij hem zijn de voetbal kanalen toevallig maar bv RTL4 HD en VERONICA/DISNEY XD komen niet en nauwelijks door bij hem.

Door uit te wisselen zou ik hem dan die kanalen kunnen geven (is al gebeurt werkt goed nu heeft hij toch beeld op de zenders die niet doorkomen via pay)

Nu wil hij iets terug doen voor mij en dat is dus mij de kanalen geven die hij ontvangt dit zijn het meest buitenlandse zenders maar goed wel leuk vooral de spaanse ben ik erg in geïnteresseerd .

aangepast door san

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

• Beheerder
Geplaatst:

Dit is even een algemene waarschuwing. Er wordt hier niet gediscussieerd over payservers!

Nu nog geen waarschuwingen, als dit doorgaat wel!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Wil ik nog wel even aantoevoegen; dat je met oscam ook clients kan pesten! Als payservers in de gaten hebben dat je meer aanvragen doet dan normaal, kan oscam foute cw's versturen, dit valt intestellen. Ook kunnen ze je gewoon blokkeren... En dan heb je geen beeld, maar ook geen poot om op te staan! Weg geld ;).

Wil je afentoe op zondag voetbal. Neem je een abbo. Ondanks de streken van cd heb je wel beeld, en een poot om op te staan als je geen beeld hebt ;).

Oscam kan inderdaad foute CW's versturen, maar als een server Oscam gebruikt dan zou resharen zonder toestemming al een stuk lastiger worden. Juist omdat ze Cccam gebruiken kan er zonder toestemming een lijn worden doorgeshared.

aangepast door Hotzenwalder

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen