Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zal hem wel krijgen bij mijn nieuwe MacBook Pro die ik ga aanschaffen in Juni van dit jaar... :)

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

De upgrade zal ook wel niet zo duur zijn. Upgrade van 10.6 naar 10.7 koste 23,99 voor installatie op 5 mac's.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

Ik wordt zo langzamerhand doodmoe van alle update's, upgrade's en 'verbeteringen'. Dat valt toch voor een 'normaal' mens allemaal niet meer bij te houden?

Ik begon met RPG II, DFU, SEU, daarna had ik diverse versie's van Basic, Visicalc, WordStar, SuperCalc, DOS, Windows, tussendoor nog even Reflex, PC-Write, PC-File, D-Base, verder met Word, vervolgens Word for Windows, Excel, Acces, Outlook, FrontPage, en oh ja, ook nog Netscape, Internet Explorer, Safari, Firefox, Chrome, iOS, Symbian, OS X.

En nu heb ik dan een machine staan met Numbers, Pages, Keynote, want die zijn 'gemakkelijker'.... HA HA HA HA HA

T B

Geplaatst:

Dat is bijna bij elke nieuwe OSX het geval.

Ik wacht nu ook wat langer met een nieuwe Mac Air :). Zal toch gauw €23 schelen.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen