Puch Geplaatst: 18 februari 2012 Geplaatst: 18 februari 2012 Deze zomer lanceert Apple zijn OS X 10.8 (Mountain Lion) Zie youtube filmpje voor een sneak peek http://www.youtube.com/watch?v=F5P7_z_k9sc iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Big fellow Geplaatst: 18 februari 2012 Geplaatst: 18 februari 2012 Ik zal hem wel krijgen bij mijn nieuwe MacBook Pro die ik ga aanschaffen in Juni van dit jaar... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Puch Geplaatst: 19 februari 2012 Auteur Geplaatst: 19 februari 2012 De upgrade zal ook wel niet zo duur zijn. Upgrade van 10.6 naar 10.7 koste 23,99 voor installatie op 5 mac's. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
bierblik Geplaatst: 20 februari 2012 Geplaatst: 20 februari 2012 mooi dan zal apple weer duizende kinderen in azie aan het werk zetten!!!!!!!!!!!!!!
TangoBravo Geplaatst: 20 februari 2012 Geplaatst: 20 februari 2012 Ik wordt zo langzamerhand doodmoe van alle update's, upgrade's en 'verbeteringen'. Dat valt toch voor een 'normaal' mens allemaal niet meer bij te houden? Ik begon met RPG II, DFU, SEU, daarna had ik diverse versie's van Basic, Visicalc, WordStar, SuperCalc, DOS, Windows, tussendoor nog even Reflex, PC-Write, PC-File, D-Base, verder met Word, vervolgens Word for Windows, Excel, Acces, Outlook, FrontPage, en oh ja, ook nog Netscape, Internet Explorer, Safari, Firefox, Chrome, iOS, Symbian, OS X. En nu heb ik dan een machine staan met Numbers, Pages, Keynote, want die zijn 'gemakkelijker'.... HA HA HA HA HA T B
grunnsat Geplaatst: 21 februari 2012 Geplaatst: 21 februari 2012 Maar let op! Deze versie van OS X draait niet op oudere Macs. Bepaalde iMacs en Macbooks vallen buiten de boot. Het juiste lijstje zal nog wel volgen.
Henk Puister Geplaatst: 21 februari 2012 Geplaatst: 21 februari 2012 Dat is bijna bij elke nieuwe OSX het geval. Ik wacht nu ook wat langer met een nieuwe Mac Air . Zal toch gauw €23 schelen. TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26) Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen