alfred de witt Geplaatst: 19 februari 2012 Geplaatst: 19 februari 2012 Ik heb sinds 2 weken deze plug in gedownload en in het begin werkte deze webradio plugin zonder problemen. Sinds gisteren stopt het geluid echter na zo'n 15 seconden zonder enige reden. Daarom heb ik vandaag de laatste versie erop gezet maar deze heeft het zelfde probleem. Iemand een idee wat er mis is ? Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Moderator wiz Geplaatst: 19 februari 2012 Moderator Geplaatst: 19 februari 2012 Dan zal er aan het pli image iets gewijzigd zijn waardoor de plugin het niet meer doet denk ik. Heb je tussentijds updates gedaan? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
alfred de witt Geplaatst: 19 februari 2012 Auteur Geplaatst: 19 februari 2012 ik heb een open pli versie van eind januari en daarin heeft de web radio het wel gedaan tot gisteren. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen