Ga naar inhoud


Aanschaf VU+ duo


bart137

Aanbevolen berichten

Beste Rob,

 

Als je ook van HbbTV  (http://www.hbbtv.de/pages/about_hbbtv/hbbtv_examples.php), wilt genieten,

raad ik je aan om een USB stick te gebruiken voor wat meer geheugen.

Op de volgende link, wel in het Duits, meer info:

http://www.vuplus-support.org/wbb2/thread.php?threadid=38465&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=1

 

Ik weet niet of je PLi of VTi gebruikt, maar bij laatste start je HbbTV met de rode knop, in het rijtje van de 4 kleuren

HbbTV werkt o.a. op Nederl. 1, 2 en 3 en vele o.a. Duitse zenders.

De commerciëlen en VRT liggen hier nog te slapen.

 

Als je nog wilt weten wat te doen met de USB stick, gewoon vragen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Beste Emekli,

 

Beetje late reactie, gelijk maar even "meldingen nieuwe berichten" (mail) aangezet.

Gebruik de PLi image, bevalt me prima.

HbbTv ken ik eigenlijk helemaal niet maar leuk om weer wat nieuws uit te proberen....we blijven toch hobbyisten.

Ben benieuwd, bedankt voor je post.

Gr Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat syicky was er destijds over de VU+ DUO. (sticky is een vastgepint Bericht bovenaan het subforum)

 

Daar het echter al wat ouder van datum was en dus ook oudere informatie betrof is veel ervan alweer gewijzigd geworden qua mogelijkheden met nieuwere images.

 

Men heeft die sticky dus gewist.

 

Maar veel belangrijker is, dat het in die sticky beschreven mogelijkheden enkel het model de DUO betrof TERWIJL nieuwere Modellen van VU+ veel meer kunnen.

ik zou inmiddels kunnen stellen dat je geen DUO meer aanschaft, ondanks dat ie nog steeds prima functioneert.

 

ciao

Le Premier Jour

Étienne Daho

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bepaalde soorten media kan hij wel afspelen maar zien als een echte mediaplayer kan je hem niet maar dat is mijn persoonlijke mening,de duo heeft ook nogal weinig geheugen....als ik voor een vu zou gaan dan zou ik voor de solo2 kiezen...ik heb gekozen voor een vu ultimo dat komt omdat ik 3 tuners wil

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hallo, ook ik denk erover een Vu+ te kopen en las dat er een sticky was met wat dat ding allemaal kan. Maar of ik kan niet goed meer lezen of er is geen sticky meer hierover. Wie weet waar ?

Alvast bedankt !

Groet Peter

 

Die draad is er nog wel, hij staat alleen niet meer sticky.

 

hier vindt je hem:

 

http://www.sat4all.com/forums/topic/312020-wat-kan-je-allemaal-met-een-vuduo/?hl=%2Bwat+%2Bkan+%2Bmet+%2Been+%2Bvuduo

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...