sattv4iedereen Geplaatst: 19 februari 2012 Geplaatst: 19 februari 2012 hi, sinds de aanpassing naar firmware versie I4A van o.a. de cd kaart,heb ik problemen. ik heb een venton HD200,met de laatste firmware en de laatste beschikbaar softwam cccam,en ik krijg de laatste update van een cd kaart er niet meer erdoor.ik ben nu iedere keer verplicht,mijn kaart een tijdje in een sd dreambox dm600 te steken met cccam 2.21 om de kaart up te daten.is er hieraan iets te doen? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Devrim Geplaatst: 19 februari 2012 Geplaatst: 19 februari 2012 Ik neem dat het geen goedgekeurde ontvanger is? Zo ja zijn er 2 dingen die je kunt doen: Wachten op een CCcam update of een nieuwe receiver halen. Helaas verder niks aan te doen. Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0 Dreambox 500+ x Gemini 4.7 WandTV USB DVB-T Stick 7E/19.2E/23.5E/42E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen