Ga naar inhoud


Wederom anti cardshare maatregel (max 2 SID's): een gerucht of ...


John-Michel

Aanbevolen berichten

Dus iedereen zou zomaar wat kunnen wijzigen aan zijn product of dienst als het hen uitkomt, zonder rekening te moeten houden met bestaande en of oudere situaties + klanten, dat kan toch nooit.

Het zo mooi zijn als morgen uw energie leverancier zou beslissen om voortaan 300 Volt af te levereren in plaats van 240 Volt.

aangepast door mebo870

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ben ik niet met je eens.

 

Ze hebben toch leveringsplicht. Hier kunnen ze alleen onderuit komen als ze daaraan niet kunnen voldoen door faillissement of andere oorzaak, niet door onwil.

 

Ik zeg ook niet dat ik het goed vind, ik geef alleen de tactiek aan die ze zullen gebruiken en inmiddels hebben gebruikt. Best kans dat je wint als je het voor de rechter brengt maar wie gaat dat doen hé? En dan nog, dan heb je kans dat ze die ene individu in het gelijk stellen en dat voor die ene de maatregelen teruggedraaid worden maar niet voor iedereen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus iedereen zou zomaar wat kunnen wijzigen aan zijn product of dienst als het hen uitkomt, zonder rekening te moeten houden met bestaande en of oudere situaties + klanten, dat kan toch nooit.

Het zo mooi zijn als morgen uw energie leverancier zou beslissen om voortaan 300 Volt af te levereren in plaats van 240 Volt.

 

Nee dat ook zeker niet, maar het is niet zo zwart en wit als mensen hier willen doen geloven.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niets is zeker.

CanalDigitaal verspeelt wel veel goodwill bij gebruikers welke voorheen de vreemdste bokkensprongen van CanalDigitaal verdedigden.

Mede daardoor zie ik om me heen veel abonnementen opgezegd worden.

Of dit effect heeft op de vreemde strapatsen van deze door dwazen* beheerde club zal later wel blijken.

 

* mijn persoonlijke mening.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door het kapitaal worden we gewoon bestolen en bedrogen , in nederland kan en mag schijnbaar alles.

In duitsland zijn de lonen 40% hoger dan in nederland en de produkten 40% of meer goedkoper.

wat wil ik daar mee zeggen dat canaal digitaal gewoon te duur is en zich niet aanpast aan de markt ontwikkelingen, de mensen met een laag inkomen kunnen zich geen of nauwelijks een duur canaal digitaal pakket aanschaffen .

Waar canaal digitaal een goede beurd mee kan maken is dat het pakket goedkoper maken en tv vlaanderen ook toegangkelijk maken voor het nederlands publiek.

en natuurlijk 2 en de 3 kaart tegen inkoop prijs te leveren , 10,00 neuro zou mooi wezen en niet de 69,99 euro

 

Sorry maar ik vrees dat je geen benul hebt over wat je praat. Ik heb in Zuid Duitsland gewoond en gewerkt, had er best een redelijke baan. Toen ik naar Nederland terug ging omdat ik onze kinderen niet naar een Duitse school wilde sturen bleek de werkloosheids uitkering in Nederland hoger dan mijn laatst in Duitsland genoten loon.

 

De prijzen van produkten in Duitsland zijn tegenwoordig niet zelden hoger dan in Nederland. Zoek maar eens een merkproduct op, bijvoorbeeld een harde schijf van een bepaald merk of een digitaal tv toestel. Niet zelden zul je zien dat waar het vroeger in Duitsland goedkoper was net nu in Nederland goedkoper te vinden is.

 

Er is wel een welvaartsverschil, maar dat ligt uitsluitend aan twee factoren:

1. De Duitse overheid melkt autobezitters niet zo schaamteloos uit als in ons land (hierbij spreek ik ook van de misdadige hoogte van boetes in ons land)

2. Door ontbrekende hypotheekrente aftrek en groter aanbod zijn de huizenprijzen aanzienlijk lager dan bij ons.

 

De lonen liggen dus lager maar je kunt er meer mee doen.

 

Enne, wat die door jou genoemde "beurd" betreft: Ik heb Canal Digitaal slechts één ding te verwijten, en dat is dat ze NIET alle Nederlandse zenders waarvoor wij met belastinggeld voor betalen doorgeven (alle 12 zenders van Nederland 24) en dat ze die zenders ook niet aanbieden zonder dat je een hele shitload ongewenste Amerikaanse zenders mee inkoopt van hen.

 

Overigens moet me wel van het hart dat ik de houding van mensen een beetje schizofreen vind: als ik wil vragen of er een softcamkey bestaan voor een bepaalde ontvanger dan is dat streng verboden omdat dit soort topics hier niet mogen worden aangeroerd, maar dan zie ik intussen wel een 11 pagina lange thread over de (on-) mogelijkheid van Card Sharing met een CD kaart. Als je niet naar een softcam mogelijkheid mag vragen vind ik dat je ook niet over CS met een CCD kaart mag discussiëren. Logisch, toch?

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar ik vrees dat je geen benul hebt over wat je praat. Ik heb in Zuid Duitsland gewoond en gewerkt, had er best een redelijke baan. Toen ik naar Nederland terug ging omdat ik onze kinderen niet naar een Duitse school wilde sturen bleek de werkloosheids uitkering in Nederland hoger dan mijn laatst in Duitsland genoten loon.

 

De prijzen van produkten in Duitsland zijn tegenwoordig niet zelden hoger dan in Nederland. Zoek maar eens een merkproduct op, bijvoorbeeld een harde schijf van een bepaald merk of een digitaal tv toestel. Niet zelden zul je zien dat waar het vroeger in Duitsland goedkoper was net nu in Nederland goedkoper te vinden is.

 

 

Hallo,

 

Wat de prijzen betreft, ben ik het niet helemaal met je eens, ik koop veel in Duitsland en dat doe ik voornamelijk om de prijs, en omdat ik aan de "grens" woon. ;)

 

Onlangs heb ik daar nog een Set Canto Chrono SL 580.2DC Speakers gekocht voor Euro 1150,- probeer deze maar eens in NL voor dat geld te kopen, dat lukt je gewoon niet :whistle:

 

Auto onderdelen zijn daar ook veel goedkoper, en dan hebben we het nog niet over de auto's zelf :crazy:

 

http://www.opel.nl/Configurator/Insignia/Start.aspx

http://www.opel.de/fahrzeuge/modelle/personenwagen/insignia-4-tuerer/konfigurator.html#/trim

 

Groetjes,BBC

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles wordt duurder ofwel minder voor meer geld

een zakje snoep van 200 gr kost nu het zelfde maar er zit maar 150 gr in

 

een smartcard kon vroeger onbemerkt en nu maar 4 (2) en kost het zelfde

 

dat heet normaal handelen (oeps nu zeg ik eigenlijk dat cd de normale trent volgt)

 

cd heeft leverings plicht maar natuurlijk alleen wat cd aangeboden heeft.

staat er ergens dat op een kaart onbeperkt aantal tv's op kunnen draaien ? ik dacht het niet

 

Als bij normaal gebruik de kaart op zwart springt is er sprake van een slecht product/bug en kan je

eisen dat het verholpen wordt,maar de grote vraag is wat is normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BBC + Ikke ben het niet eens,eigenlijk klinkt het als larie,ik ben voor mijnwerk 2 en soms 3 x in Deutschland en ik schrik van de prijzen (op elk gebied) met die van NL,

hier worden we goed genaaid,we betalen meer en krijgen de helft,

Ja, we worden inderdaad genaaid door een gulzige overheid die maar al te graag onze zuur verdiende centen in bodemloze projecten wil stoppen.

Maar daar hebben we met zijn allen zelf voor gekozen, behalve diegene die chronisch blanco stemmen, dus accepteer het maar!

 

Back ontopic pls??

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BBC + Ikke ben het niet eens,eigenlijk klinkt het als larie,ik ben voor mijnwerk 2 en soms 3 x in Deutschland en ik schrik van de prijzen (op elk gebied) met die van NL,

hier worden we goed genaaid,we betalen meer en krijgen de helft,

genaaid...? wij Belgen worden verkracht..

MAXPLUS 2100-Maxdigital 225Combo-WavefrontierT90-digipowersg2100a

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Dat is natuurlijk niet zo. Dit zou betekenen dat een bedrijf nooit of te nimmer haar diensten kan en mag wijzigen. En dat is natuurlijk onzin. Dat ze een reden moeten hebben ben ik met je eens en die hebben ze. Feit is zelfs nu zo dat ze meer dan genoeg bewijs hebben gezien de veranderingen in de aanschaf van tweede abbo's in de weken na invoer van deze wijziging en dat dit afwijkt van de normale ratio.

 

Onwil, kan meer omvatten. Nieuwe manager, nieuwe koers, nieuwe strategie. Dit zou allemaal niet mogelijk zijn en dus betekenen dat je bedrijven laat stagneren op oude contracten als wat je zegt waar is.

 

Daarnaast in deze tijden is voor elke rechter het argument 'we moesten dit of mensen gaan ontslaan' een zeer zwaar argument.

 

Dit laatste ben ik met je eens. Dit zouden ze inderdaad kunnen gebruiken. Maar een contract mag je niet zo maar tussentijds veranderen, zeker niet binnen het eerste jaar. Na 1 jaar mag je een contract op gewijzigde economische redenen veranderen met de keuze aan de klant om het contract te ontbinden.

 

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

cd heeft leverings plicht maar natuurlijk alleen wat cd aangeboden heeft.

staat er ergens dat op een kaart onbeperkt aantal tv's op kunnen draaien ? ik dacht het niet

 

 

Met het leveringsplicht doelde ik op het contract omtrent het geboden pakkket, niet op de hoeveelheid sids. Zie mijn postings.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het vermoeden dat CD zo af en toe (dus niet continue) het aantal mogelijk chids van 4 terugbrengt naar 2. Ik heb veelal dat er geen problemen zijn, maar zo af en toe krijg ik opeens helemaal geen beeld meer (ik gebruik ccCam 2.3.0 en de emu meldt wel dat de key OK is in ecm.info????).

 

Vorige week woensdagavond, 7 maart, had ik hier last van, maar ook zondagmorgen 4 maart. De laatste keer was nu afgelopen zaterdagmiddag (11 maart). Er waren op dat moment 3 tot 4 chids bij mij actief (ook heb ik een SID limit ingesteld per 10 seconden dus ik kan de kaart gewoon niet meer dan 4 keer per 10 seconden belasten). Toch ging hij op zwart.

 

Hierdoor vermoedde ik al dat CD aan het testen met het beperken van een 2e of 3e kaart op het aantal CHIDS. Dit topic bevestigd voor mij mijn vermoeden. Probleem is alleen dat dit zich niet altijd voor doet, slechts op bepaalde momenten wel. Dit verklaart wellicht waarom veel mensen in dit topic zeggen dat ze er geen last van hebben, wat goed zo kan zijn op de momenten dat er geen signaal meegestuurd wordt dat de kaart beperkt moet zijn tot 2 CHIDS.

 

Wie weet wat CD allemaal nog voor ons in petto heeft. Ze maken het er in ieder geval niet leuker op.

aangepast door ahendriks
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jeroensky

Rasta 87 schrijft; " uit mijn schrijven kan opmaken, ben ik niet zo goed technisch onderlegd om de juiste configuratie voor mijn config te schrijven".

 

 

 

Is OSCam dan de oplossing?, daar moet nogal wat ingesteld worden.

 

Als jij, theparasol, dit eens haar fijn kan uitleggen, dan hebben Rasta, ik en vele anderen hier misschien iets aan.

O.a. deparasol heeft gruwelijk veel bijgedragen aan aanpassingen van OSCAM. (nogmaals dank)

Ik ondervind momenteel geen CanalDigitaal problemen.(afkloppen)

Omdat OSCAM opensource is, is het erg eeh dynamisch betreft ontwikkeling, en betreft mogelijkheden.

Ikzelf heb hier maanden geleden alweer CCcam de deur uit gedaan. Ik voelde mij te afhankelijk door de beperkte instellings mogelijkheden.

Met OSCAM kan je alle kanten op. Natuurlijk is het in begin even leren te configureren, maar als je het eenmaal door hebt, heb je er veel baat bij. En als de configuratie juist is, hoef je er verder niks aan te doen (Althans hier bij OpenPli2.1beta enigma2 image gebruik). Overigens de tip: Openpli heeft een wiki waar oscam uitgebreid behandeld wordt.

Let op dat je oscam voor jou type platform gebruikt, want OSCAM werkt op veel soorten hardware, en dat is goed!

 

De officiele OSCAM wiki vind je hier: streamboard.gmc.to/wiki/index.php/OSCam/en

De officiele website van OSCAm hier: streamboard.gmc.to/wbb2/portal.php

Download center vind je hier: download.oscam.to

aangepast door Jeroensky
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het vermoeden dat CD zo af en toe (dus niet continue) het aantal mogelijk chids van 4 terugbrengt naar 2. Ik heb veelal dat er geen problemen zijn, maar zo af en toe krijg ik opeens helemaal geen beeld meer (ik gebruik ccCam 2.3.0 en de emu meldt wel dat de key OK is in ecm.info????).

 

Vorige week woensdagavond, 7 maart, had ik hier last van, maar ook zondagmorgen 4 maart. De laatste keer was nu afgelopen zaterdagmiddag (11 maart). Er waren op dat moment 3 tot 4 chids bij mij actief (ook heb ik een SID limit ingesteld per 10 seconden dus ik kan de kaart gewoon niet meer dan 4 keer per 10 seconden belasten). Toch ging hij op zwart.

 

Handig zou zijn als je kon meegeven over welke zenders het gaat. Ik heb bijvoorbeeld al gemerkt dat na een tijdje Eurosport HD kijken er freezes komen en als ik dan niet zap naar een andere zender gaat de hele kaart op zwart tot ik ze reactiveer. Zap ik naar een andere zender dan lijkt het alsof er niks mis is en kan ik daarna ook weer gewoon Eurosport HD kijken zonder freezes.

 

Dit zowel met CCcam 2.3.0 en verschillende versies van Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...