Ga naar inhoud


Wederom anti cardshare maatregel (max 2 SID's): een gerucht of ...


John-Michel

Aanbevolen berichten

ik snap het hele verhaal wel van canaldigitaal dat ze dat cardsharing in banden willen leggen

maar de beste zet was toch geweest maak je abonnement spotgoedkoop niet overal apart voor betalen (HD Pakket en Eredivisie live de smardkaart) en haal die beperking af van de aantal kaarten en de sid's die doorgeven worden daar werf je veel meer klanten mee

en wat nou doen ze jagen de klanten weg of je meld bij een grote cardserver voor een joetje in de maand

DOM hoor Canaldigitaal ik hoop dat geen klanten over houden met idiote idee

ik heb in ieder geval mijn abonnement stop gezet en wil meer met hun nodig hebben ik hoop dat er vele zullen volgen om hun op andere gedachten te brengen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maar wat zouden ze dan wel moeten doen volgens jullie?

 

Ik vrees dat wat ze ook doen, op termijn is het medium verouderd, er zit geen innovatie meer in. Verlagen van prijzen of een soepele opstelling als het gaat om extra kaarten of die beperking zouden mijns inziens tijdelijke lapmiddelen zijn.

 

Ik ben het met je eens dat dit medium verouderd maar met hetzelfde geld kan er veel meer worden bereikt dat weet ik zeker.

 

CD heeft het goedkoopste HD aanbod van Nederland maar wel als men met 1 ontvanger kijkt , verbeter dit de concurent heeft al een betere aanbieding op dit moment.

Dus wat ze zouden moeten doen is wat de huidige markt wil op meer plaatsen tegelijk HD kunnen kijken met abbo waarvoor wordt betaald zonder meerprijs in de maand en verplichte common interface of ontvanger en dure smartkaart. Anno 2012 heeft iedere puber tegenwoordig een TV op de kamer en die gaat echt niet naar de TV programma's van papa of mama kijken.

De tweede/vijfde smartkaart voor de helft van de prijs € 30,00 meelopend op hetzelfde pakket als het hoofd abbo.

Geen activatiekosten voor de tweede/vijfde smartkaart.

Haal die idiote beperking v/d smartkaarten af, het is al bewezen dat dit zijn doel totaal heeft gemist.

Lever komplete pakketten geen half werk(Eredivisie live, Sport 1, Film 1, etc)

Ga met meerdere providers in zee zodat het aanbod groter wordt en je meer aanbied dan dat de concurent aanbied tegen een goedkoper tarief.(zal wel niet kunnen)

Zorg voor een goede service/help desk en meld storingen direct op de website.

Werk samen met lokale winkels, dit zijn juist de mensen die dicht bij de klant staan. (bevorderd de middenstand)

Haal die idiote beperkingen van de CD goedgekeurde ontvangers af zodat er wel een externe hardisk aan kan voor opnames en zorg dat de lan aansluiting werkt van die apparaten voor het delen van opgenomen bestanden. (kan de monteur van de winkel tegen een meerprijs realiseren)

Kijk naar de toekomst en zorg dat je straks ook via internet produkten kan aanbieden. (lanaansluiting benutten!)

 

Volgens mij kan het dus wel goedkomen met CD maar niet op de weg die ze nu bewandelen, dan wijst de tijd uit hoelang deze organisatie het volhoud. (lijkt wel een gedoogconstructie hahahaha, ohja die is al geklapt)

  • Like 1

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

even een reactie uit de gelezen berichten.massaal mensen zeggen hun abonnement op,maar als buitenlander ben je verplicht om met cd in zee te gaan.Nu is mijn vraag of CD on air kan blijven met buitenlandse abonnementen?zelfs hier in belgië is TVV met meerdere tv's niet interessant.als je op 2 tv's kijkt naar tvv,dan ben je minimum 10,90€ eerste kaart,en daarna 2,5€ voor de tweede kaart,is minimum 13,4 €.ik ben bij een ip provider,en ik betaal tv alleen +/-10€.maar dan heb ik alle kanalen op iedere decoder,met naargelang de infrastructuur 3 tv's.neem ik een optie op een zenderpakket,dan heb ik ze op alle decoders,maar bij TVV niet.

+ heb ik het voordeel,als ik iets wil herbekijken,en ik heb het vergeten op te nemen,de kans heb om het opnieuw te zien.naar mijn mening,denk ik dat er ook abonnee's overstappen naar anderen dan CD,omdat deze geen interactie hebben.

dat is nu zeer top offic,maar wilde mijn mening/vraag kwijt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Niemand kan in de toekomst kijken, de tijd zal het leren.

 

In het verleden zijn er wel providers omgevallen, denk aan Première in Duitsland, en niet lang geleden een provider gericht op Noord-Afrika met een lek beveiligings systeem.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand kan in de toekomst kijken, de tijd zal het leren.

 

In het verleden zijn er wel providers omgevallen, denk aan Première in Duitsland, en niet lang geleden een provider gericht op Noord-Afrika met een lek beveiligings systeem.

ja,maar er waren geruchten,dat er betaald was om de beveiliging van premiere te breken,en zo het minder duur was om over te nemen.het had minder abonnee's door de hack,en minder abonnee's is minder waard.harde bewijzen zwart op wit,zijn echter niet te vinden.maar nu dwaal ik echt af.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

zet ik gelijk mijn afschrijving bij de bank stil

Dan heb je vast in korte tijd post van een incasso bureau...

Ze zijn zeer slim daar, je kan alleen maar een abo voor 2 jaar afsluiten. Bij iedere wijziging die je doet gaat er opnieuw een termijn van 2 jaar in...

Hoezo klantenbinding..

Link naar reactie
Delen op andere sites

De informatie komt uit "bronnen" die bekend zijn met de sytuatie.

En daar zal je het mee moeten doen. :P

 

Het is dus maar de vraag of het werkelijk zo slecht gaat met CDS als wordt beweerd als er gerefereerd wordt naar een vage anonieme bron ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je vast in korte tijd post van een incasso bureau...

Ze zijn zeer slim daar, je kan alleen maar een abo voor 2 jaar afsluiten. Bij iedere wijziging die je doet gaat er opnieuw een termijn van 2 jaar in...

Hoezo klantenbinding..

 

2 jaar?? Weet je dat zeker? Dat mocht toch niet meer wettelijk?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook niet zo, wel dat het op de kaart waar je extra zenders op toevoegt dat het met jaar weer verlengd word. Zeker geen 2 jaar

 

Of je moet al een ontvanger gratis hebben gekregen.

 

 

2 jaar?? Weet je dat zeker? Dat mocht toch niet meer wettelijk?

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, wat ben ik blij dat ik weg ben gegaan sinds ik verhuisde.. Ik stuurde een adreswijziging zelf, en eentje via de (toen) TPG verhuisservice. Zoals vaak met CD geen reaktie. Tot bleek dat er een dreigbrief op het vorige adres lag. Ze zouden BEIDE brieven nooit gehad hebben, en de verhuisservice onbetrouwbaar zijn. Ik kreeg een dikke boete en werd als fraudeur in de boeken gezet. Toen was de keuze simpel Ik kijk nog Duitsland en Engeland via satelliet en de rest via glasvezel. Helemaal goed :)

 

Ik was maar wat blij dat ik dat gedaan had toen ik die beperkingen zag komen. ZO kinderachtig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste allemaal,

 

Ik heb hier in het verleden al gemeld van mijn probleem wat betreft TV-vlaanderen en clone+.

Kort samengevat :

Ik heb deze clone+ met twee clientkaarten al ruim 9 maanden in mijn bezit.

Ik beschik over, tv Samsung HD 6700 serie met TV-ontvangst DVB-T/C/S2 dus met ingebouwde (s2) tuner voor satelliet, 1 ontvanger merk topfield 7710HD.

Ben terug overgegaan naar telenet omdat de laatste twee maanden het niet meer uit te houden was, steeds viel ik op zwart beeld zelfs indien er één toestel in werking is en is op dit moment nog zo.

ik heb de laatste firmware in clone plus gedaan, de CI-module verleden week nog upgedate niets helpt, met de orginele kaart van tv-vlaanderen geen probleem zonder enige uitval (gelukkig heb ik telenet terug en kan ik verder zien op beide tv-toestellen wel analoog tot hier toe.

 

Nu heb ik de invoerder gebeld alsat in Aalst (daar moet ge niet te lang aan de telefoon hangen dat kost anders een fortuin 0902 nummer) na de kost van 8 euro ben ik niet veel wijzer geworden van de uitleg van de technieker te plaatsen, hij zij wel dat TV-Vlaanderen aan het prutsen zijn om ilegale kaarten zoveel mogelijk aan banden te leggen.

Goed, maar hij kom mij niet precies vertellen, waarom bij werking van een tv-toestel deze via clone+ ook steeds op zwart ging.

maw. veel verteld en weinig gezegd voor mijn 8 euro aan telefoon.

 

Ik woon in de streek van Londerzeel - willebroek, indien mij iemand kan verder helpen of beter nog in mijn streek woont met ook een clone+ kan er mischien eens getest worden onderling of er niets mis is met deze clone+, op hoop van zege.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

 

Zo'n beetje heel Nederland heeft op de een of andere manier een rechtsbijstandsverzekering (hetzij via de vakbond, een beroepsorganisatie, standsorganisatie of gewoon in het verzekeringspakket). Ik weet echt niet hoe vaak en hoe lang ik dit moet roepen, maar gebruik dat ding. Want het is heel simpel om hier van alles te roepen als toetsenbordridders, maar ondertussen wordt er door slechts een handjevol mensen iets gedaan.

 

Het is allemaal heel simpel. CD heeft Alg voorw. Daar staat niets in over een limitering oid. In reclame's of bij verkooppraatje door eigen helpdesk of aangewezen dealers is daar ook niks over verteld. Ook bij het tekenen van het contract is niets gemeld of vermeld. Het is ook niet gewoonlijk dat een dienst als deze een limitering als onderhavige kent sterker het is zeer ongewoonlijk, dus het was/is ook niet aannemelijk voor client. Doordat het niet aannemelijk was/is voor client, kan hem ook niet verweten worden dat client daar geen rekening mee heeft gehouden. Verders heeft CD het product ook altijd ongelimiteerd geleverd zonder vermelding dat dit niet normalitair of bijzonder is. Hierdoor is er een gewoonterecht ontstaan. Door dit alles, is het niet meer dan fatsoenlijk dan dat CD het product als zodanig blijft leveren of een voor iedereen aanvaardbare oplossing biedt. Dit doet zij niet, daarom blijft zij in gebreke en pleegt dus feitelijk contractbreuk of is nalatig. Dit is een grond om je rechtsbijstandsverzekering te vragen om jouw belangen te verdedigen. Dat zullen ze ook zeker graag doen, maar dan moeten jullie haar/hem daar wel om vragen.

 

Dus bel morgen massaal je rechtsbijstandsverzekering en vertel jullie verhaal met daarbij het bovenstaande daarbij. Dat heeft meer zin, dan al dat geroep, gepiep en gejammer. Want dit zijn allemaal geluiden van huilende wolven in het bos. De een maakt de ander gek door te roepen help de drenkeling en ondertussen............... juist is de drenkeling verzopen. Waarom? Omdat iedereen te druk was met roepen om hulp en niemand de moeite deed om in het bootje te gaan zitten, naar de drenkeling te peddelen en hem/haar in het bootje te helpen.

 

(ps de mensen die al iets hebben gedaan, voor jullie was niet het bovenstaande bedoeld).

 

Joop heeft 100% gelijk en geeft ook nog eens een voorbeeld. Hoe simpel kan het wezen.

2xDM800HD, 2x DM800SE
Visiosat with Astra1, Hotbird, Astra2 and Astra3
Philips 56pfl9954h_12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...