Ga naar inhoud


Wederom anti cardshare maatregel (max 2 SID's): een gerucht of ...


John-Michel

Aanbevolen berichten

Om dan nog maar wat geruchten de wereld in te helpen, waarvan ik de bron niet mag vermelden omdat het van de technische staf van Canal Digitaal af komt: Die mensen tikken op hun voorhoofd bij de beslissingen van hogerhand.

Voor de rest is er weinig nieuws.

En de 2-SID beperking gaat door..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


al eerder aangeven , als dat door gaat met die sid2 , ben ik weg met 3 abbos , had altijd 1 abbo , maar was genoodzaakt om er 2 bij af te sluiten ,anders kwam ik niet uit hier , het is te gek voor woorden

Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft speculeren helaas.

Dat de 2sid beperking doorgaat is simpelweg een optelsommetje van gebeurtenissen.

Ze hebben een idioot als bedrijfshoofd daar, die denkt dat doormiddel van technische beperking op de kaart het cardsharen wel zal afnemen, dus die regel gaat er komen.

Ik kan al gelijk voorspellen dat de seca-3 hack er aan gaat komen en dat binnen enkele maanden, dus gaan de prijzen omhoog om een nieuwe kaartwissel te bekostigen.

En ja, ook Seca-4 word binnen de kortste keren gehackt, dat kan ik je op een briefje meegeven.

 

Hoe dan ook, ze schijnen niet te willen begrijpen dat ze geen waterdichte techniek in handen hebben en dat alle mogelijke denkbare technische snufjes valt te hacken.

Zelfs het pentagon en complete legersystemen hebben last van lekken waar hackers in kunnen komen, laat staan een één of ander dom coderingssleuteltje voor een tv systeem!

Je moet echt een soort van grootheidswaanzin hebben wil je denken dat je hackers doormiddel van techniek tegen kunt houden!

Nogmaals, en ik kan het niet genoeg herhalen, het enige middel om piraterij tegen te gaan is de prijzen aanpassen.

Wanneer het de moeite niet meer loont om dingen te gaan hacken, pas dan is de strijd over.

 

voorbeeldje: In 2011 is het bioscoopbezoek nog nooit zo hoog geweest, ondanks dat je de allernieuwste films gewoon al kunt downloaden van het internet.

En ondanks de economische tegenslag waar veel mensen mee te kampen hebben, zijn er nog nooit zoveel kaartjes verkocht voor de bioscoop.

En waar denk je waar dat door komt??? Juist, de mensen hebben wat nieuws ontdekt; 3D tv. En de mensen vinden het de moeite waard om daar geld aan uit te geven, zelfs al kunnen ze vanuit de luie stoel ook al 3D kijken.

maar nee, wat doen die uien cq geestelijke zwakzinnigen bij de M7 groep, ze gaan de prijzen omhoog gooien voor de zelfde crap waar we voorheen ook al moesten betalen.

Ze gaan technische dingetjes laten bedenken door mensen die niets snappen van de mensheid en wat nog veel erger is, de hogere staf gaat er in mee...

 

Nu is de M7 groep een investeringsgroep, dus inderdaad gaat het om de centen en niet om het product.

Wat mij betreft gaat seca-3 vandaag nog open!!!!

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is de M7 groep een investeringsgroep, dus inderdaad gaat het om de centen en niet om het product.

Wat mij betreft gaat seca-3 vandaag nog open!!!!

 

 

je bent toch niet in de veronderstelling dat seca3 nog dicht zit want dan zit je mis

maar denk wel als c plus zo bezig blijft het binnen kort wel eens snel anders zou kunnen zijn

 

bron : pure gok

 

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks ervan seca3 dicht. Ik zit niet op een cardwissel te wachten. Ook dat gespeculeer over chid-2 lock is gebaseerd op geruchten. Of en als het gebeurt zien we het vanzelf wel.

En wat denk je zelf? Zelf vond ik seca1 al goed genoeg.. :D

 

Zelf maakt het mij niet zoveel uit wat er gaat gebeuren, ik heb hier ziggo(legaal) voor het gezinnetje en satelliet is hier hobby. Het enige kanaal wat ik kijk is discovery HD en historychannel HD, aangevuld door comedycentral en de rest zal mij een worst wezen.

Als de M7 groep deze kanalen gaan aanpakken, dan kunnen ze kennismaken met de neus van een Dodge RamVan! haha!!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom nog een maatregel ? Heeft de andere niets opgeleverd ? Geven ze met een omweg toe dat het niet geworden

is wat ze er van verwacht hadden ?

SECA 3 opengooien indien mogelijk , als je in de str_nt roert gaat het stinken .

 

Ad

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer het coderingssysteem opengebroken zou worden is dat voor iedereen een slechte zaak, waarvan de rekening geheel bij ons komt te liggen.

 

Er kan dan het volgende gebeuren:

- Kaartwissel, hebben we al vaker gehad, kosten afhankelijk van abonnementsvorm.

- Stekker eruit, of er een opvolger komt is nog maar de vraag, en ga er maar vanuit, dat die dan zijn kans grijpt, om de boel compleet dicht te timmeren.

- Vermindering van aanbod, omdat licentiegevers de beveiliging niet toereikend vinden.

 

Je kan ervan vinden wat je wilt, maar iedereen moet eens voor zichzelf gaan nadenken hoe hij over een jaar tv wil kijken.

Het verminderen van het aantal aanbieders op de markt zal de kabelaars meer macht geven wat voor ons als consument geen voordeel is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ervan vinden wat je wilt, maar iedereen moet eens voor zichzelf gaan nadenken hoe hij over een jaar tv wil kijken.

 

 

Hoe wil je het nu zien dan, er van uit gaande dat je een gezin hebt met twee kinderen, met de beperkte mogelijkheden ten opzichte van het voorgaande jaar?

 

Zijn dit de ideale mogelijkheden dan voor een ieder die er altijd vanuit gegaan is om eerlijk en kaart te hebben en daar ook voor betaalde (uitzonderingen niet mee rekenen).

 

Momenteel krijg je bij ziggo en doos met aansluitmateriaal en daar staat keurig bij beschreven welke kabel-lengte er naar het tweede en/of derde TV toestel kunnen komen.

 

Hier zijn er maar vier receivers aangesloten welke niet tegelijk aanstaan maar ik kan mij heel erg goed voorstellen dat het in een groter gezin terecht wel zo zou zijn.

Dus voor een ieder denk ik dan bekrompen dat er erg veel mensen met een “normaal” gezin nu al gedupeerd zal zijn en dat een gezin met zo een samenstelling binnen een jaar naar ziggo zal overstappen indien ze daar de mogelijkheid toe hebben.

 

Zelf zal ik terug gaan naar het basis pakket en nadenken of ik mijn kaart zal laten “vrijmaken” zodat ik de publieke omroep zal houden en voor de rest denken “ze kunnen de pot op”.

 

Of zou "die firma"nog eens wakker worden, nou dat denk ik ook niet vanwege dat ze nog nooit in het openbaar naar de betalende, nu balende, klanten gereageerd hebben!

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Marktwerking!

 

De klant kiest voor zijn situatie de beste oplossing.

Daarna is de provider weer aan zet, om zijn product aan te passen op de vraag uit de markt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer het coderingssysteem opengebroken zou worden is dat voor iedereen een slechte zaak, waarvan de rekening geheel bij ons komt te liggen.

 

Er kan dan het volgende gebeuren:

- Kaartwissel, hebben we al vaker gehad, kosten afhankelijk van abonnementsvorm.

- Stekker eruit, of er een opvolger komt is nog maar de vraag, en ga er maar vanuit, dat die dan zijn kans grijpt, om de boel compleet dicht te timmeren.

- Vermindering van aanbod, omdat licentiegevers de beveiliging niet toereikend vinden.

 

Je kan ervan vinden wat je wilt, maar iedereen moet eens voor zichzelf gaan nadenken hoe hij over een jaar tv wil kijken.

Het verminderen van het aantal aanbieders op de markt zal de kabelaars meer macht geven wat voor ons als consument geen voordeel is.

Kaartwissel gaat echt niet zo snel achter elkaar gebeuren. De kosten daarvan zullen veel te hoog zijn. Niet alleen zul je dan de kaarten moeten gaan wisselen maar zullen er in veel gevallen waarschijnlijk gewoon de receivers vervangen moeten worden. Dat over de vermindering van aanbod kan je wel gelijk hebben ja.

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...