Ga naar inhoud


Wederom anti cardshare maatregel (max 2 SID's): een gerucht of ...


John-Michel

Aanbevolen berichten

Neptunes

 

Niemand beweerd dat het terugbrengen naar 4 kanalen geen feit is.

je kan je dus de moeite besparen om dit voor de zoveelste keer hier op het board te schrijven.

 

Voor wat betreft het beperken van de tweede kaart is dit nog geen feit, althans niet bij mij.

Mijn twee tweede kaarten werken nog met entertainment pakket zoals afgesproken met CanalDigitaal....

En in tegenstelling tot andere berichten op het board heb ik ook geen bericht gehad dat de tweede kaarten worden aangepast.

 

 

Het gaat er mij om wat nuance aan te brengen, laat er verder geen misverstand over zijn: de handelswijze van CDS is bijzonder arrogant, dom ook, en vraagt om een flinke afstraffing. Maar als je het nu nuchter bekijkt wat er aan de hand is, dan kom ik tot de conclusie dat:

- het beperken tot 2 sids een gerucht en niet meer dan dat

- de genomen maatregelen velen helemaal ontgaan zijn, bij nog eens velen vrij eenvoudig kan worden opgelost, blijft een kleine groep over die daadwerkelijk gedupeerd is, nogmaals, ik begrijp hun frustratie maar ik verwacht niet dat er zaken teruggedraaid gaan worden.

 

Ik mis gewoon de nuance in de topics over de maatregelen van CDS.

 

Maar dit gezegd hebbende zal ik me vanaf nu op de vlakte houden. Ik wens de gedupeerden oprecht hoe dan ook veel succes in hun strijd.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Neptunes

 

Niemand beweerd dat het terugbrengen naar 4 kanalen geen feit is.

je kan je dus de moeite besparen om dit voor de zoveelste keer hier op het board te schrijven.

 

Voor wat betreft het beperken van de tweede kaart is dit nog geen feit, althans niet bij mij.

Mijn twee tweede kaarten werken nog met entertainment pakket zoals afgesproken met CanalDigitaal....

En in tegenstelling tot andere berichten op het board heb ik ook geen bericht gehad dat de tweede kaarten worden aangepast.

 

Behalve dan dat het op hun site al is aangegeven dat de 2e kaart niet meer dan een Familie pakket zal bevatten.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat geldt alleen voor 2e/3e kaarten die vanaf 1-1-2012 geactiveerd zijn/worden.

Oudere 2e/3e kaarten blijven gewoon entertainment houden.

 

Nou ik dacht het dus niet he!!!! Ik heb eind januari een 2e kaart uit frustatie geactiveerd met daarop entertainmentpakket.

Dit heb ik zwart op wit in een contract. Dus laat ze dat maar eens verbreken. Dan wordt hetdus wel degelijk een gang naar de rechter.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt als een bus de meeste werken met 2.1.4 en of met 2.0.11

 

Oscam in stealth mode kan je gewoon aangeven als welke cccam je wil voordoen. ;).

Volgens mij doet hij zich standaard voor als 2.0.11.

 

Maar ik durf bijna een wedje te leggen dat sommige payservers gehackte kaarten gebruiken, waardoor ze geen last van de sid limiet hebben of ooit zullen krijgen.

 

Enige die er last van hebben zijn mensen, nouja we weten dit onderhand wel... en als deze mensen een 2e kaart nemen, vanwege de sid limiet, worden ze ook daar nog eens in beperkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de strijd met CDS aangaat ga je steeds als reactie krijgen dat je het abo mag ontbinden, maar dat is niet wat je wilt, je wilt dat de maatregelen teruggedraaid worden en dat zie helaas niet zo snel gebeuren.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Emekli en Rasta87

 

Michel heeft samen met anderen (Waaronder Parasol) onderstaande stap voor stap handleiding gemaakt. Deze is goed te volgen. Succes ermee.

 

http://www.sat4all.c...rt-in-dreambox/

 

Ik ben er aan begonnen, maar de eerste problemen beginnen ook.

Vragen stellen in dit topic hierover is niet helemaal op zijn plek, dat realizeer ik me. Maar Michel geeft in de uitleg aan dat hij daar ook liever geen vragen ziet.

 

-Ik gebruik VtI image 4.0, maar in de download sectie komt de door jullie genoemde versie nog niet voor dus ben ik naar oscam download center gegaan waar ik moet kiezen uit heel veel verschillende. Ik heb de laatste maar genomen.

 

- Nu met DCC deze erin zetten, uhh, waar moet ik hem eigenlijk neerzetten?

 

Je ziet dat zo'n uitleg voor dummies toch wel weer te kort schiet.

 

Dus ik ga eerst maar eens proberen het goede versienummer in mijn box te krijgen.

aangepast door Rasta 87

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

 

Ik heb een oudere versie van oscam via mijn image geinstaleerd.

Dan een nieuwere versie gedownload.

 

Met DCC zie ik op etc/tuxbox/ config helemaal niets. Ik heb daar de gedownloade bestanden doc, utils en de oscam daarneer gezet. Maar helemaal goed lijkt me dat niet.

Dan in usr/bin vond ik de oude versie die ik met het image gedownload had. Ik heb de nieuwe oscam ook daarneer gezet en gechmod naar 755

Waar moet nu de oscam en waar de config? en waaruit bestaat de config?

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht even een apart draadje openen? Hoort hier inderdaad niet thuis, Ik sta echter ook op het punt om naar OScam te gaan en heb al wel wat ideeën. Komt kort hierop neer. (Ik gebruik echter wel PLi).

 

-Oudere OScam installeren vanuit het menu. (dan weet je zeker dat je de juiste files hebt)

-Volgens mij heb je voor enigma 2 "mips-tuxbox" nodig

-De executable overschrijven op "/usr/bin" met de download (bijvoorbeeld "oscam-svn6477-mips-tuxbox-webif")

-De config files aanpassing in "/var/tuxbox/config" (zie post Michel)

 

Maar goed, beetje off-topic. En ik moet dit zelf ook nog proberen!!

So please correct me if I am wrong.

VU+ Duo + Multytenne 45

Meestal met de laatste PLi

Pana TH-42PV70

XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de strijd met CDS aangaat ga je steeds als reactie krijgen dat je het abo mag ontbinden, maar dat is niet wat je wilt, je wilt dat de maatregelen teruggedraaid worden en dat zie helaas niet zo snel gebeuren.

 

Ben ik niet met je eens.

 

Ze hebben toch leveringsplicht. Hier kunnen ze alleen onderuit komen als ze daaraan niet kunnen voldoen door faillissement of andere oorzaak, niet door onwil.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik niet met je eens.

 

Ze hebben toch leveringsplicht. Hier kunnen ze alleen onderuit komen als ze daaraan niet kunnen voldoen door faillissement of andere oorzaak, niet door onwil.

 

Dat is natuurlijk niet zo. Dit zou betekenen dat een bedrijf nooit of te nimmer haar diensten kan en mag wijzigen. En dat is natuurlijk onzin. Dat ze een reden moeten hebben ben ik met je eens en die hebben ze. Feit is zelfs nu zo dat ze meer dan genoeg bewijs hebben gezien de veranderingen in de aanschaf van tweede abbo's in de weken na invoer van deze wijziging en dat dit afwijkt van de normale ratio.

 

Onwil, kan meer omvatten. Nieuwe manager, nieuwe koers, nieuwe strategie. Dit zou allemaal niet mogelijk zijn en dus betekenen dat je bedrijven laat stagneren op oude contracten als wat je zegt waar is.

 

Daarnaast in deze tijden is voor elke rechter het argument 'we moesten dit of mensen gaan ontslaan' een zeer zwaar argument.

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...