Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als men idd naar twee ecm,s gaat dan is voor mij ook de knop om.

Ik krijg binnenkort glasvezel, en dan gaat de hele bende hier ook er uit.

Met vier loopt het hier al redelijk vaak vast als we met drie boxen aan het zappen zijn.

Of als er een of meerdere opnames lopen.

Heb het geluk dat er ook veel op tvv wordt opgenomen, anders was het helemaal een drama.

Ik had al een slechte indruk van die gasten, en als ze dit zouden doen zal ik iedereen die ik ken adviseren cd op te zeggen en via de kabel of glasvezel verder te gaan.

Dit is te zot voor woorden, ze moeten bij brein gaan zitten.

Geplaatst:

Als dit doorgevoerd gaat worden is het voor mij ook einde verhaal , zet ik gelijk mijn afschrijving bij de bank stil, maar eerst maar eens afwachten maar die smeerlappen bij Canal Digitaal die zijn tot alles in staat ik vertrouw ze voor geen meter meer.

Geplaatst:

Het lijkt wel te kloppen voor mij op de 2de kaart + HD abbo (E7.50).

Ik kan hier nu alleen nog 2 sids op zetten, als ik meer doe heb ik een beeld zwart boete van meer dan 2 minuten...

Geplaatst:

Sinds gistermiddag hier idd ook nog 2 sids. Glasvezel of UPC gaan dichtbij komen.....

Formuler F1 - OpenPli 4 # 1 TB WD Elements USB # 19,2/23,5
Golden Media 990 CR HD SPARK - OpenATV 4.2
VU-Solo - OpenPli 4
Amino AmiNET130M - FTTH

Geplaatst:

Hmm de 2de kaart werkt weer met 4 sids, blijkbaar heeft die emm's nodig op maandag of dinsdag?

Het is mij al eerder opgevallen dat je 1 keer per week de kaart toch echt moet laten updaten.

Geplaatst:

Beste mensen,

Sevensheaven heeft een goed idee. Zijn voorstel is om vanavond massaal Radar van Tros te bellen. Prog begint om 20:30 uur op Ned 1. Redactie te bereiken tussen 19.30 en 22.00 uur de Radarlijn: 0800 - 1343

• Beheerder
Geplaatst:

Dat is wat laat. Dit moeten we voor volgende week beter voorbereiden zodat ook daadwerkelijk iedereen met een abonnement die hier hinder van ondervind kan gaan bellen.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Dat is wat laat. Dit moeten we voor volgende week beter voorbereiden zodat ook daadwerkelijk iedereen met een abonnement die hier hinder van ondervind kan gaan bellen.

Mvg,

Michel

Ik vindt het ook een zeer goed plan. Hoe kunnen we er voor zorgen dat zo veel mogelijk mensen gaan bellen?

En wat gaan we daar vertellen? Als je radar belt en je gaat het over SIDS hebben ben ik bang dat er ook niet veel gaat gebeuren.

• Beheerder
Geplaatst:

We sturen er wel een oproep via email uit een paar dagen van te voren.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik ben zelfs bereid om als Belg ook te bellen om even aan te geven dat het in Vlaanderen hetzelfde probleem is. Maar dan moet ik wel even het nummer hebben.

dreambox 8000hd with Openpli 3(beta) en oscam

Big Bisat astra 1, 2 en 3 + hotbird

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...