Ga naar inhoud


Wederom anti cardshare maatregel (max 2 SID's): een gerucht of ...


John-Michel

Aanbevolen berichten

Waar baseer jij dat op??

Misschien merk jij er niets van??Maar hoor toch geregeld dat hun net zoveel problemen hebben alleen wordt het niet aan de grote klok gehangen.

 

Tip voor de mensen...laat nooit je netwerk configureren door een server guy als je de beschikking hebt over een eigen kaart....gegarandeerd wordt je opgenomen in hun netwerk.

 

Gr.Kimadi

geef ze geen toegang tot je router (paswoord),dan denk ik dat het moeilijk wordt.gaat niet met cccam,maar weet het niet van oscam mgcamd e.d.maar ja,ik ben er niet voor,en ga er niet verder over schrijven.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


De prijs van het Entertainment pakket op de Extra Kaart wordt miv 1 mei 2012 €3,50 p/mnd.

 

Dit geldt alleen voor klanten met een Entertainment pakket op de Extra Kaart afgesloten voor 1 januari 2012.

 

Klanten met een Familie-pakket op de Extra Kaart betalen €2,50 per maand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je anders lezen :

 

Door stijgende hebzucht van onze aandeelhouders gaat de tweede kaart van 2,50 naar 3,50. :grin:

 

Dat kan je ook omdraaien :

"Doordat steeds meer mensen te beroerd zijn een 2e kaart aan te schaffen, zoeken steeds meer mensen een uitvlucht in illegale payservers, waardoor de inkomsten van canaldigitaal verder teuglopen, en daardoor is er de noodzaak om de prijs van een 2e kaart aan te passen van 2,50 euro naar 3,50 euro. :grin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar baseer jij dat op??

Misschien merk jij er niets van??Maar hoor toch geregeld dat hun net zoveel problemen hebben alleen wordt het niet aan de grote klok gehangen.

 

 

Ik merk als ´afnemer´ inderdaad niets van de problemen die ze zouden hebben, mogelijk vanwege het feit er aan de ´andere kant´ een oudere versie van cccam wordt gedraaid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan je ook omdraaien :

"Doordat steeds meer mensen te beroerd zijn een 2e kaart aan te schaffen, zoeken steeds meer mensen een uitvlucht in illegale payservers, waardoor de inkomsten van canaldigitaal verder teuglopen, en daardoor is er de noodzaak om de prijs van een 2e kaart aan te passen van 2,50 euro naar 3,50 euro.

 

Nee vond de vorige beter

 

"Door stijgende hebzucht van onze aandeelhouders gaat de tweede kaart van 2,50 naar 3,50"

 

En wat betreft de illegale gedeelte kan ik je zeggen,dat ik ze heel n etjes een b rief heb gestuurd mijn situatie uitgelegt en gevraagt om tot een oplossing te komen,nou daar waren zij niet bereid toe,tja dan moet je dat meenemen in het hele verhaal en kijk je of er meerdere wegen naar Rome leiden,nou dat doen er dus veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelen..

 

Praat niets goed mensen,maar dit is gewoon matennaaierij,ik betaal een vermogen aan zogenaamd HD kanalen wat in principe goedkoop geupscalde kanalen zijn en zelfs dat kan ik niet dan niet naar hartelust kijken,en nu gaat het veel beter,dankzij die extra wegen naar Rome ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf het een goede 1 april grap vinden ;)

 

Waarom zou het bij iemand thuis ingeperkt worden en via payservers met -tig clients is het totaal geen probleem.

 

Enfin, de titel van dit draadje zegt me meer dan genoeg:

 

Wederom anti cardshare maatregel (max 2 SID's): een gerucht of ... een 1 april grap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf het een goede 1 april grap vinden ;)

 

Waarom zou het bij iemand thuis ingeperkt worden en via payservers met -tig clients is het totaal geen probleem.

 

Enfin, de titel van dit draadje zegt me meer dan genoeg:

 

Wederom anti cardshare maatregel (max 2 SID's): een gerucht of ... een 1 april grap.

 

Je vraagt je af waarom de grote payservers er geen last van hebben... nou dat is simpel te beantwoorden. Ze hebben proxy/caching software hiervoor draaien (bv multics). Daarnaast hebben ze meer dan 1 kaartje. Vermoedelijk zoveel kaartjes als nodig is om alle zenders te kijken gedeeld door het aantal chids dat 1 kaartje kan decoderen (4 of 2 per kaartje dus ). Als een van hun kaartjes slechts 2 of 4 zenders decodeert dan krijgen ze nooit zwart beeld. Het resultaat van de zender wordt namelijk door de programmatuur (multics) gecached zodat na 1 bevraging dit n keer teruggegeven kan worden (waarbij n in principe oneindig is) aan hun klanten. Simpele maar zeer effectieve oplossing!

 

Een 1 april grap; nee, daar lijkt het niet op. Ik heb de problemen zelf ook gehad (zwart beeld terwijl hij maximaal 4 chids per 10 seconden opvroeg, via een cccam instelling afgedwongen). Dit kwam echter op gezette tijden voor. De afgelopen weken echter niet meer... lijkt er dus meer op dat CD aan het experimenteren was over 'onze' rug...

Let wel op: de problemen lijken zich alleen voor te doen bij extra-kaartjes... dus geen normale (1e) kaartjes van CD... Daar ondervond ik deze problemen niet. Daarom was het ook lastig terug te vinden waar het probleem zich voordeed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf het een goede 1 april grap vinden ;)

 

Waarom zou het bij iemand thuis ingeperkt worden en via payservers met -tig clients is het totaal geen probleem.

 

Enfin, de titel van dit draadje zegt me meer dan genoeg:

 

Wederom anti cardshare maatregel (max 2 SID's): een gerucht of ... een 1 april grap.

 

Jij vindt het een goede 1 april grap, ik een bijzonder slechte!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...