Ga naar inhoud


Wederom anti cardshare maatregel (max 2 SID's): een gerucht of ...


John-Michel

Aanbevolen berichten

>>Er worden hier veel schotels afgebroken

 

En als die schotel eenmaal van de muur is wordt er niet zo snel weer een andere

opgehangen. Ik weet dit uit ervaring bij kennissen. De dempel om weer naar

schotel terug te keren is hoger dan de stap naar andere providers zonder schotel.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Dat weet ik wel zeker. De klanten die ze aan deze maatregel kwijtraken en overstappen op alternatieven, komen in 95% van de gevallen nooit meer terug.

 

Zoals altijd wordt een goede ervaring snel vergeten, maar een nare ervaring blijft heel lang hangen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weet ik wel zeker. De klanten die ze aan deze maatregel kwijtraken en overstappen op alternatieven, komen in 95% van de gevallen nooit meer terug.

 

Zoals altijd wordt een goede ervaring snel vergeten, maar een nare ervaring blijft heel lang hangen.

 

Mvg,

 

Michel

 

Juist, vertrouwen komt tevoet maar gaat met het vliegtuig!

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben voor het nederlandse boeket, en dan met name voor de opnames, overgeschakeld naar ITV van KPN wat steeds beter wordt, en daar doen ze niet zo krampachtig over extra kaarten (digitenne voor mijn kinderen en in de DM8000). De voornaamste reden is dat er nogal eens 0mb achter de satelliet opname staat, bijzonder ergerlijk. Bovendien heeft ITV volwaardige pakketten zoals alle 4 de Eredivisie live kanalen in HD.

 

Ben tevreden over het opnemen in de cloud, tot 6 opnames tegelijk.

 

Abonnement CDS gaat worden opgezegd, satelliet hou ik nog wel even aan voor buitenlandse boeketten hoewel de meest bekeken zenders ook op ITV zitten. Wellicht zal de schotel in nabije toekomst van mijn dak verdwijnen, net zoals onlangs bij mijn buurman die het al eerder zat was.

 

Ik ben in ieder geval zeer blij dat ik deze keuze heb kunnen maken, een paar jaar geleden was er nauwelijks een vergelijkbaar alternatief voor CDS.

 

 

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beperking / bug van de Aston.

Immers als het een kaart issue was moet je met een softcam hetzelfde issue moeten hebben.

 

Waarom kan ik dan tot voor kort wel 2 zenders opnemen en een derde zender bekijken opdezelfde transponder? Nu lukt dat met vlagen wel en dan weer niet terwijl de configuratie NIET veranderd is?

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De schotel verdwijnt meer en meer uit het straatbeeld.

Maar vanuit Turkije valt dit wat moeilijk waar te nemen denk ik zo.

 

Is gewoon logies, de voordelen van satelliet via CanalDigitaal verdwijnen in snel tempo.

Ik verwacht dat er binnenkort wel prijsverhogingen zullen volgen om de omzet daling ten gevolge van minder abonnees op te vangen.

 

Ik kom minimaal 4x per jaar naar NL. En om eerlijk te zijn in de buurten waar ik opgegroeid ben en nog steeds kom waren er eigenlijk geen schotels te zien. Misschien een enkele die niet opviel, maar zeer zeer beperkt. Iedereen keek kabel.

 

Dus nee wat dat betreft kan ik het moeilijk inschatten, maar feit blijft dat het allemaal maar een hoop speculatie is hier. Enige feit is dat de kaarten teruggezet zijn naar 4 SIDS en ik mensen ken met een 2e kaart wie ook op de 2e kaart (nog) met 4 SIDS draaien.

 

Ik zit zelf een beetje in dubio of ik een 2e kaart nemen zal of niet. Ik heb hier nu vrij aardig internetten via glaszevel (ook al zit er een behoorlijke bottelneck tussen hier en NL) en vraag mij af hoelang het nog duurt voordat je internet TV beschikbaar hebt.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Realiseer wel wanneer je een 2de kaart neemt je contracten weer met een jaar verlengd worden en je ook nog geen HD hebt op je 2de kaart.

De kabel sinds jaren maar eens aangesloten en draait hier ook lekker.

 

Nee daar had ik ze al over gesproken. Voor HD betaal je een paar euro per maand bij. 5 of 7 ofzo. Maar bedankt.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

maar feit blijft dat het allemaal maar een hoop speculatie is hier.

 

 

 

Niks speculatie.

Er is best een inschatting te maken voor ingewijden.

Geloof me nu maar, het aantal abbonnementen loopt hard terug.

Niet in Turkije natuurlijk en alle andere landen zo rond het Middellandse zee gebied, daar ben je nog afhankelijk van CanalDigitaal.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is ook wel logisch dat het terugloopt, de andere DVB platforms, met uitzondering DVB-t, hebben inmiddels veelal vaak meer mogelijkheden tegen ongeveer dezelfde kosten. Iemand die al een installatie had staan zal niet zo snel overstappen hoewel ook in die groep een aantal gebruikers is die CDS de rug toekeren, zoals ik. Maar een nieuwkomer zal niet zo snel een complete satelliet installatie in gebruik nemen als de andere platforms hetzelfde bieden maar dan veel makkelijker te installeren.

 

Als dan ook nog eens CDS op een aantal gebieden achter blijft, zoals bijvoorbeeld maar halve pakketten (Eredivisie Live, Sport1) dan is de keuze snel gemaakt.

 

Volgens mij kunnen ze daar ook niet zoveel tegen doen, zo'n interactieve TV platform kan veel makkelijk innovatief zijn dan CDS.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

In aansluiting op Neptunus,

 

Als dan ook nog dealers, echte fans van sat ontvangst zoals velen hier met terecht en eerlijke commentaren op CD komen en allerlei overheidsambtenaartjes/woningcoorperaties/politici met eisen en vooroordelen klaarstaan tav schotel ontvangst, dan moet een organisatie echt tegen de wind in roeien. Dat nu houdt een club nooit lang vol als ze doen zoals ze nu doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wat zouden ze dan wel moeten doen volgens jullie?

 

Ik vrees dat wat ze ook doen, op termijn is het medium verouderd, er zit geen innovatie meer in. Verlagen van prijzen of een soepele opstelling als het gaat om extra kaarten of die beperking zouden mijns inziens tijdelijke lapmiddelen zijn.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...