Ga naar inhoud


Wederom anti cardshare maatregel (max 2 SID's): een gerucht of ...


John-Michel

Aanbevolen berichten


Maar niet via een 2e of 3e kaart..

 

Bij mij is het de 3e kaart. Hoofdkaart zit bij mijn oma in de ontvanger(Officiele Philips Ontvanger). 2e kaart bij mijn oom(Officiele Philips Ontvanger) die bij mijn oma in huis woont. 3e kaart share ik door naar 3 boksen.

aangepast door GodZZila
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb laatst net een 2de kaart aangeschaft , kan ik dit dan ook ongedaan maken , als ik dat had geweten had ik de kaart met extra abbo nooit afgesloten , dat stond toen ook niet in de voorwaarden , maar daar doen ze niet veel op

Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb laatst net een 2de kaart aangeschaft , kan ik dit dan ook ongedaan maken , als ik dat had geweten had ik de kaart met extra abbo nooit afgesloten , dat stond toen ook niet in de voorwaarden , maar daar doen ze niet veel op

 

Ik denk niet dat je het aanschaf geld terug kan krijgen van de kaart. Maar buiten drik heb ik nog niemand gezien die last had van 2 sids. Als C+ dat gaat doen is het bij de meeste mensen het hek van dam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb laatst net een 2de kaart aangeschaft , kan ik dit dan ook ongedaan maken , als ik dat had geweten had ik de kaart met extra abbo nooit afgesloten , dat stond toen ook niet in de voorwaarden , maar daar doen ze niet veel op

 

Bij koop op afstand binnen 7 dagen annuleren zonder reden!

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb laatst net een 2de kaart aangeschaft , kan ik dit dan ook ongedaan maken , als ik dat had geweten had ik de kaart met extra abbo nooit afgesloten , dat stond toen ook niet in de voorwaarden , maar daar doen ze niet veel op

Je hebt sowieso bedenk tijd. Kijk even je overeenstemming na. Er moet wel een mogelijkheid zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...