Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@parasol,nee emms worden niet geblockt,maar ik snap het niet meer,som is het zwart en dan goed en dan vriest die,dit alleen als meer dan 2 heb openstaan...

wat gebruik je? CCCAM of OSCAM ?

Geplaatst:

@gozilla,cccam

Ok ik gebruik OScam heb er geen probleem mee. Kan nu op 4 boksen tegelijk kijken. En 1 stream opnemen.

Jij hebt last als je Opneemt en dan een zender wil kijken?

Geplaatst: (aangepast)

Maar niet via een 2e of 3e kaart..

Bij mij is het de 3e kaart. Hoofdkaart zit bij mijn oma in de ontvanger(Officiele Philips Ontvanger). 2e kaart bij mijn oom(Officiele Philips Ontvanger) die bij mijn oma in huis woont. 3e kaart share ik door naar 3 boksen.

aangepast door GodZZila
Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

En daarom worden dus de 2e, 3e kaart gelimiteerd tot lagere pakketten

Geplaatst: (aangepast)
@Snoopy en @DeBeek,ik heb hier ZWART beeld wat moet ik nog meer constateren?!?!?!?!?

Indien we bij elk zwart beeld via CCcam zo'n topic gaan openen dan kan het nog druk worden nietwaar :)

aangepast door Snoopy
Geplaatst:

En daarom worden dus de 2e, 3e kaart gelimiteerd tot lagere pakketten

Het is 1 en het zelfde adres. Ik woon op een boerderij. Het is door C+ zelf gezegd dat we het zo moesten doen.

Geplaatst:

heb laatst net een 2de kaart aangeschaft , kan ik dit dan ook ongedaan maken , als ik dat had geweten had ik de kaart met extra abbo nooit afgesloten , dat stond toen ook niet in de voorwaarden , maar daar doen ze niet veel op

Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.

Geplaatst:

heb laatst net een 2de kaart aangeschaft , kan ik dit dan ook ongedaan maken , als ik dat had geweten had ik de kaart met extra abbo nooit afgesloten , dat stond toen ook niet in de voorwaarden , maar daar doen ze niet veel op

Ik denk niet dat je het aanschaf geld terug kan krijgen van de kaart. Maar buiten drik heb ik nog niemand gezien die last had van 2 sids. Als C+ dat gaat doen is het bij de meeste mensen het hek van dam.

Geplaatst:

Bij koop op afstand binnen 7 dagen annuleren zonder reden!

Gtz. Martje B

Geplaatst:

Je hebt sowieso bedenk tijd. Kijk even je overeenstemming na. Er moet wel een mogelijkheid zijn.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...