tetron Geplaatst: 20 februari 2012 Geplaatst: 20 februari 2012 (aangepast) kan ik ook oscam cccam creator voor de vu duo gebruiken? geprobeerd maar connect niet met mijn vu dcc e2 werkt goed. 20 februari 2012 aangepast door wiz titel aangepast (typo)
GodZZila Geplaatst: 21 februari 2012 Geplaatst: 21 februari 2012 kan ik ook oscam cccam creator voor de vu duo gebruiken? geprobeerd maar connect niet met mijn vu dcc e2 werkt goed. Nee het beste kun je OSCAM configureren via de webinterface. Hoe dat moet staat in de toppics hierboven van michel.
ehvwheelboy Geplaatst: 27 februari 2012 Geplaatst: 27 februari 2012 ik heb hem goed werkend op een vu+duo . heb er 8 uur over gedaan om de hele boel te schrijven en werkend te maken .Ik heb het samen met de oscam wiki (en de info van michel) gedaan punt voor punt doorgenomen en werkt hier als een speer .heb er de 110 stable met 6445 .opstaan .daarna heeft iemand hem voor mij fijn getuned .en totaal geen problemen toh .heb hem nu 2 dagen draaien
wigee Geplaatst: 27 februari 2012 Geplaatst: 27 februari 2012 mooi, ik slaag er nog thans niet in om hem stabiel te doen draaien op 1 dag tijd ligt oscam er +- 5 x uit...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen