Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wanneer ik kijk op Tros Radar forum (naam: CDS Webcare Team) was laatst actief in augustus 2011. Ik vroeg me af of hier nog wel aandacht bij Canal Digitaal geschonken wordt? Ik vind de service erg beneden alle pijl. Ze waren bij Kassa te zien om beterschap te beloven Opzeggen: Ik heb een brief geschreven. Echter volgens de medewerker van Canal Digitaal kan dit alleen via de opzeg brief die zij hebben gemaakt. Via de mail zeggen ze niets voor je op, wat eerder wel het geval was. Indien zij de mail hebben ontvangen kunnen ze ook een formulier toesturen per post of mail. Ik heb met ze gebeld. Je krijgt dan iemand aan de lijn die niets voor je kan doen om je abonnement te laten stoppen. Je wordt vervolgens doorverbonden en 8 minuten in de wacht gezet. Deze service valt me erg tegen. Canal Digitaal wil je kennelijk graag als klant houden door het opzeggen praktisch onmogelijk te maken. Maar goed terug komend op mijn vraag: Waar is het Webcare team zoal actief en wanneer was hun laatste reactie?

Geplaatst:

Doe zelf eens een gok.

Hint ; een forum waar je zelf 130 berichten hebt geschreven.

rolandroland user_offline.gif

Regelmatige deelnemer

Laatste activiteit: 27-09-11 09:41

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen