rolandroland Geplaatst: 21 februari 2012 Geplaatst: 21 februari 2012 http://www.deombudsman.nl/telecommunicatie/nieuws/gaat-canaldigitaal-zich-aansluiten-bij-de-geschillencommissie Volgens mij zijn ze nog steeds niet aangesloten bij de geschillencommissie. Waarom eigenlijk niet? Ik vind helaas dat ze nog steeds niet klantvriendelijker zijn geworden na de belofte in Kassa. Wat kun je het beste doen om problemen op te lossen met Canal Digitaal? Bellen heeft geen zin omdat er lange wachttijden zijn en de medewerker niet altijd jouw kan helpen omdat Canal Digitaal haar medewerkers niet juist of goed informeert.
rommelaar Geplaatst: 25 februari 2012 Geplaatst: 25 februari 2012 CD denkt alleen in geld!! En als je dan bent aangesloten bij een geschillen commissie is dit alleen maar lastig want dan moet je jezelf aan regels houden en die kan je beter zelf maken en hanteren. Wat de tel helpdesk betreft,is dit een regelrechte ramp.Daar zitten totaal onkundige figuren voor de hoofdprijs met jou te communiceren.Ben wel benieuwd hoe groot het percentage mensen is die werkelijk goed worden geholpen. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen