Gast Geplaatst: 7 september 2002 Geplaatst: 7 september 2002 Hoi, Ik heb net een fun4 kaart gekocht met Mastera III voor mijn Humax5400 irci. Het programmeren van mijn kaart lukt al. Maar geen beeld. Wat moet ik nog doen? patchen misschien? Ik heb ook een MM gekocht, nu blijkt hij overbodig te zijn. Blijkbaar moet ik mijn Fun4 gewoon in mijn embedded irdeto Lezer stoppen. Klopt dit? PS: (H2.08 loader)
Gast Geplaatst: 7 september 2002 Geplaatst: 7 september 2002 misschien makkelijker als je alles in een posting houdt, zie er nu al 3 van je staan. wordt een beetje onoverzichtelijk.
Gast Geplaatst: 7 september 2002 Geplaatst: 7 september 2002 Nou inderdaad weet ik bijna niet waar ik moet beginnen. Maar goed ik probeer het. De Humax5400Irci kan gepatcht worden. Als hij gepatcht is dan kun je diverse decoderingen aan met je embedded cam. Irdeto seca viaccess etc etc Je MM heb je nu nog niet echt nodig maar misschien in de toekomst wel want het staat volgens mij nog niet vast of er een patch voor de humax komt zodat de humax seca2 kan decoderen en dat kan de MM wel. Als je Humax niet gepatcht is dan heeft het geen nut om die kaart in je humax te doen. Als die kaart goed is dan moet het werken als je de MM gebruikt. Is de MM wel geprogrammeerd trouwens??
Gast Geplaatst: 8 september 2002 Geplaatst: 8 september 2002 Aha, En waar vind ik info voor het programmeren van mijn MM? Groetjes
Gast Geplaatst: 8 september 2002 Geplaatst: 8 september 2002 Vraag de info van je CI eens op met je receiver. Wat staat daar???
Gast Geplaatst: 8 september 2002 Geplaatst: 8 september 2002 Slot 2 : Dream Load (+ cam 2002 NL with tuxonhumax)
Gast Geplaatst: 8 september 2002 Geplaatst: 8 september 2002 Je Magic Module moet nog geprogrammeerd worden, hij staat in de loader modus. Dat je geen beeld hebt is niet zo raar dus. Ik zou de Magic Module gewoon weer terugbrengen, je kunt je humax patchen, dan heb je de Magic helemaal niet nodig. Maar... de Magic cam is wel seca2 compatible, en de patch dacht ik niet (correct me if i'm wrong). suc6
Gast Geplaatst: 8 september 2002 Geplaatst: 8 september 2002 Ja, oké, maar mijn fun4 in de emb. irdeto werkt ook niet. Nochtans heb ik mijn humax een twee-tal maanden geleden gepatched met 2002g Cam. (ik heb intussen wel nieuwe settings ingeplaatst zonder een nieuwe patch uit te voeren)
Gast Geplaatst: 8 september 2002 Geplaatst: 8 september 2002 Aangezien je toch een MM hebt kan je die gebruiken om te decoderen. Je moet alleen de software in de MM krijgen en daar heb je een speciale MM-loader voor nodig. Dus je moet er 1 kopen of iemand in je buurt vinden die hem even programmeert voor je. W at betreft het niet werken van je gepatchte embedded irdeto cam verwijs ik je naar de Humax sektie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen