ArjenM Geplaatst: 21 februari 2012 Geplaatst: 21 februari 2012 Inmiddels kan ik aardig omgaan met dit apparaat, maarheel irritant: hij wordt niet automatisch ge update. Dus iedere twee maanden moet ik mijn CD kaart in een oud apparaat stoppen, aan de coax hangen en weer om Een nieuw signaal vragen. Nu werkt deze route ook niet meer, hoe kan ik toch weer een update en dUs beeld ontvangen? Alvast bedankt!
Vlijmen Geplaatst: 2 mei 2012 Geplaatst: 2 mei 2012 Ik heb precies hetzelfde probleem...ben genoodzaakt iedere twee maanden mijn kaart opnieuw te activeren via een sms aan CD
mephisto Geplaatst: 31 juli 2012 Geplaatst: 31 juli 2012 ik heb ook een showbox evolution.mhet klopt inderdaad dat je regelmatig via sms je abonnement moet vernieuwen. dit is een van de lastige dingen als je geen cd goedgekeurde ontvanger hebt. persoonlijk vind ik het lastiger dat ik geen favorietenlijst op nummer kan maken. verder niks dan lof voor deze stabiele ontvanger.
Seniorsatter Geplaatst: 1 augustus 2012 Geplaatst: 1 augustus 2012 Neem eens contact op met de importeur, ***geen-reclame***/Groningen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen